Служители на Tesla претърсват социалните мрежи за оплаквания и коментари срещу Мъск
Подразделението на Tesla за соларни панели – Tesla Energy, има екип от 20 души, които претърсват социалните мрежи и уебсайтовете за оплаквания на клиенти, предаде „Бизнес инсайдър“, позовайваки се на бивш служител на компанията.
По думите на бившия служител, освен че опитва да решава проблемите на тези клиенти, екипът също така моли хората да трият публикациите си в интернет.
Отделен екип от 9 души е фокусиран върху публикациите, насочени към главният изпълнителен директор на компанията Илон Мъск.
Информацията бе потвърдена и от бивш мениджър в Tesla Energy, който сподели с изданието, че има екип, който отговаря единствено за оплаквания в социалните мрежи.
„Те просто използват тагове като #TeslaEnergy, #Elon и четат всичко, свързано с тях“, коментира той.
Според бившия мениджър оплакванията в социалните мрежи често са по-бърз начин потребителите да стигнат до представител на компанията, отколкото стандартните канали за оплаквания
Потребител на Tesla Energy заяви пред „Бизнес инсайдър“, че е получила подобен съвет от действащ мениджър в компанията, когато се е оплакала от проблем със соларните панели на компанията.
„Тя ми каза да се насоча към интернет и да се оплача… в Twitter или Facebook, тъй като единственото нещо, от което се интересува компанията, са нагласите в социалните мрежи“, каза клиентът.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.