Toyota продаде 209 000 хибридни автомобила в Европа през 2015 г.
Пазарът на хибридни автомобили се разраства все повече, отчитат от Toyota Motor Europe (TME). През 2015 г. компанията е продала в този сегмент 209 хил. автомобила само в Европа, което е със 17% повече в сравнение с предходната година.
Продажбите на хибридни модели Toyota и Lexus вече формират 24% от общите продажби на групата в Европа спрямо 20% през миналата година. В Западна Европа продажбите на хибриди съставляват една трета от всички реализирани автомобили.
„Отличното представяне в продажбите на хибриди показва, че европейските потребители гледат отвъд плаващите цени на горивата и са привлечени от предимствата да шофираш хибрид, не само от ниския разход и вредни емисии”, каза Йохан ван Зил, президент и главен изпълнителен фиректор на TME. „Част от предимствата са много ниски разходи за експлоатация, удоволствието от безшумно шофиране и възможността за придвижване в електрически режим”, допълни Зил.
В общите продажби на хибриди Yaris реализира 72 хил. броя през 2015, което е ръст от 23% спрямо 2014, доказвайки, че хибридната технология е достъпна дори в компактния B-сегмент. Повече от един от три Toyota Yaris, продаден в Европа, е хибриден.
Новият Auris Hybrid също се представил отлично, като отбелязал 12% ръст спрямо миналата година, регистрирайки 41 хил. продажби. Повече от половината продажби на Auris са хибридни.
При премиум бранда Lexus, хибридните продажби са се увеличили с 24%, достигайки 41 хил. броя. Lexus Hybrid Drive автомобилите представляват 64% от всички продадени на континента, достигайки 96% в Западна Европа.
„С очаквания старт на продажбите на новото поколение Prius и новия RAV4 Hybrid, необратимия процес към увеличаване на хибридните продажби в Европа ще продължи и през 2016“, заяви ван Зил. „Планираме да реализираме повече от 400 хил. броя до 2020” добави той.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.