Иновативната система Opel OnStar идва в България
Уникалната система Opel OnStar за персонална комуникация и мобилни услуги, която беше лансирана през август миналата година в 13 западноевропейски страни ще бъде достъпна и у нас до края на годината.
Aвтоматичното повикване при катастрофа на пътя е само едно от многобройните новаторски предимства и възможности на системата Opel OnStar, които правят шофирането много по-удобно и осигуряват отлична свързаност. Уникалната по рода си услуга, предоставяща на разположение любезни сътрудници на системата вместо машинна обработка на повикванията, е в състояние също да отключва дистанционно вратите, да зарежда директно маршрути за навигационната система, да изпраща електронна поща с данни за техническото състояние на автомобила и да предлага Wi-Fi точка за достъп до интернет с бърза 4G/LTE мобилна връзка.
За по-малко от девет месеца след пазарната си премиера, системата Opel OnStar вече регистрира около 1.5 милиона взаимодействияс клиенти, които са осъществили връзка посредством телефон, чрез мобилно приложение или с натискане на синия OnStar бутон в автомобила. В момента всеки втори нов автомобил на Opel се доставя с инсталирана система OnStar.
Най-популярната услуга е мобилното приложение myOpel, което до момента е било активирано около 700 000 пъти от клиенти със смартфони. Най-често използваните възможности на приложението до момента са дистанционното заключване и отключване на вратите, установяването на местоположението на автомобила онлайн, както и задействането на клаксона и светлините. Клиентите могат също да получат достъп до важни данни като състоянието на моторното масло и налягането в гумите, да изпратят маршрути за зареждане в навигационната система и да управляват вградената Wi-Fi точка за достъп до интернет, която дава възможност за едновременно свързване на до седем мобилни устройства във и около автомобила.
От момента на пазарната си премиера през миналата година, системата Opel OnStar е получила около 300 000 обаждания от страна на клиенти и е изпратила повече от 150 000 съобщения по електронна поща с диагностични данни за състоянието на автомобили. В интернет клиентите на системата са влизали в портала на Opel OnStar около 300 000 пъти.
Opel OnStar оказва помощ на собствениците и на органите на полицията в случаите на откраднат автомобил с инсталирана система. Функцията за съдействие при откраднат автомобил (Stolen Vehicle Assistance) дава възможност на Opel OnStar да работи в тясно сътрудничество с полицията с цел максимално бързо и безопасно откриване на автомобила, както и за връщането му на законния собственик. Функцията за блокиране на запалването (Ignition Block) от друга страна позволява на Opel OnStar да изпрати дистанционно сигнал до автомобила, с който да предотврати възможността за стартиране след обявяването му за откраднат.
Благодарение на възможностите на Opel OnStar, до момента са открити и върнати на собствениците им 15 откраднати автомобила – дори и зад граница.
Системата Opel OnStar се предлага при всички леки автомобили на марката Opel - от ADAM, KARL, Corsa и Astra до Meriva, Mokka, Cascada, Zafira Tourer и Insignia. Услугите на Opel OnStar са на разположение на клиентите в Австрия, Белгия, Франция, Германия, Ирландия, Италия, Люксембург, Холандия, Полша, Португалия, Испания и Швейцария, както и под формата на Vauxhall OnStar за клиентите на марката във Великобритания. През месец август 2016 година към тях ще се присъединят и клиентите в още 18 държави, сред които и България.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.