Новият Suzuki SX4 S-CROSS стъпи на българския пазар

Новият Suzuki SX4 S-CROSS стъпи на българския пазар

Новият Suzuki SX4 S-CROSS стъпи на българския пазар

Suzuki  SX4 S-CROSS вече е в България. Новият кросоувър беше представен в шоурума на марката в София.

„За мен е чест да ви представя изцяло новия кросоувър на SUZUKISX4, който обединява опита на компанията в изграждането на компактни превозни средства с подобрените технологии за изцяло спортни автомобили. В резултат на прецизната работа по новия SX4 днес се радваме на изключителен кросоувър дизайн, водещо в класа си пространство за пътниците и багажа, съвременно поколение 4WD технологи,  постигането на една от най-ниските емисии на CO2 в сегмента и безпрецедентен разход на гориво.S-CROSS е модел, който може да предложи голямо удоволствие от шофирането и гъвкава семейна употреба в най-различни ситуации. Ние се гордеем с този автомобил, който продължава традицията на SUZUKI за иновации и високи постижения“ , заяви Панайотис Куковинис, търговски директор на Миркат ООД–ексклузивен представител за автомобилната марка у нас.

Дизайнът на екстериора на SUZUKI SX4 S-CROSS е изчистен, с интегрирани надлъжни релси на покрива, аеродинамични огледала и джанти с ниско съпротивление, HID фарове и LED габаритни светлини. Изящният аеродинамичен силует в съчетания с гладките странични повърхности е източник на респектираща икономия на гориво. В различните си версии моделът се предлага с 16-инчови стоманени джанти с тасове или със 17-инчови полирани алуминиеви джанти, както и в шест разцветки, сред които се откроява уникалният Crystal Lime Metallic.

В сравнение с предшественика си, SX4 S-CROSS достига внушителните 4300 мм дължина, 1765 мм широчина и 1580 мм височина. Новите, по-големи размери осигуряват несравним комфорт за водача и пътниците. Моделът е изключително щедър по отношение за пространството за съхранение, както като обем, така и като организация. 430-литровото багажно отделение е равносилно на водещо предимство в категорията. Фокус на интериора на SX4 S-CROSS е панорамният стъклен люк с огромно отваряемо пространство, а усещането за лукс се допълва от висококачествените материали, използвани и за най-малкия детайл. Модерният мулти-информационен дисплей разполага с вградена аудио система с радио и MP3-съвместим CD плейър, която може да се контролира и от волана. Двузоновият автоматичен климатик осигурява независим комфорт на шофьора и пътника до него.

Богатото оборудване на SX4 S-CROSS включва система за безключово отключване и стратиране с бутон, както и вграден във волана круиз-контрол. Моделът се предлага с 1.6-литров бензинов двигател с 5-степенна ръчна скоростна кутия или с 1.6-литров дизелов двигател с 6-степенна ръчна скоростна кутия. При бензиновата версия има опция и за автоматична трансмисия CVT за идеална комбинация от ускорение, въртящ момент и икономичност. И наистина, едно от големите предимства на SX4 S-CROSS е безпрецедентния разход на гориво, който варира от 4,4 л на 100 км за дизелов двигател с ръчна кутия и задвижване 4х2 до 5,9 л на 100 км за бензинов двигател със CVT и 4х4. Също както разходът на гориво, така и емисиите на въглероден диоксид зависят от двигателя, трансмисията и избора на задвижване и варират между 115 г/км (дизелов двигател с ръчна кутия и задвижване 4х2) до 135 г/км (бензинов двигател със CVT и 4х4).

Новото поколение 4WD SUZUKI ALLGRIP предоставя удоволствие и спокойствие при всякакви условия на шофиране. Универсалния кросоувър осигурява избор между четири режима на шофиране чрез въртящ се превключвател на централната конзола – автоматичен, спортен, за сняг и със заключен диференциал.

Дизайнът на SX4 S-CROSS е насочен към максимална защита за пешеходци, а сигурността на пътниците в колата е издигнат в култ. Моделът предлага седем въздушни възглавници като стандартно оборудване, които защитават водача, пътника до него, коленете на шофьора, както и пътниците на задните седалки. Електронната програма за стабилност (ESP®) помага за възстановяване на контрола в случай на загуба на сцепление и стабилизира позицията на автомобила, а системата за подпомагане на потеглянето при наклон не позволява на автомобила да тръгне назад.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ