5 сигурни начина да вбесите клиентите си

5 сигурни начина да вбесите клиентите си

Всички бизнесмени са преживявали кошмарни драми, свързани с недоволството на клиентите, които в ретроспекция изглеждат напълно възможни за избягване. Често малките бизнеси сами слагат прътове в колелата си, като допускат базисни грешки, които нямат нищо общо с изготвянето на продуктите и услугите им. Порталът Inc.com конспектира петте основни фала, които много бизнесмени допускат поради липса на внимание към детайлите.

1. Неуспешна доставка

При наличието на десетки чудесни фирми за транспорт вие просто нямате оправдание да не доставите продукта навреме до потребителя така, както сте му обещали. Колко често чуваме за сгрешена информация за проследяване на стоката, объркан продукт, неточно време на доставката или чисто и просто липса на доставка? Ваш приоритет трябва да бъде изглаждането на всички логистични неразбории.

2. Губите ценното време на клиентите си

Поставете се на мястото на клиента. Колко време прекарвате като клиент на телефона за връзка с потребителите или в мрежата само за да разберете какво се е объркало и да изчакате някой да поправи щетите? И въпреки всичките ви усилия, никога не получавате ясен отговор на въпросите си, докато не поискате да говорите с мениджъра или не заплашите със съд. Това не бива да се случва в никоя фирма.

3. Създавате проблеми от нищото

Факт е, че не всички клиенти са лесни за общуване. И все пак човек би помислил, че компаниите могат да наемат и обучат по-добри кадри за контакт с клиентите, които ще ги обслужат търпеливо и няма да се притесняват от критиките, тъй като ще са подготвени за тях. Вашите клиенти ще оценят високо това.

4. Не обръщате внимание на обратната връзка или я затруднявате

В епохата на Фейсбук, Туитър и безкрайно улеснените комуникационни технологии никоя компания няма право да игнорира обратната връзка, която получава от своите потребители. Улеснете максимално пътищата, по които хората могат да се свържат с вас и да оставят коментарите си.

5. Спъвате дейността на служителите си

Най-сериозните от всички проблеми на фирмите обикновено са в мениджмънта. Факт е, че грешките на служителите, които работят в пряка връзка с клиентите, често са причинени от неразбирането на ръководителите на естеството на тяхната работа и съответните неадекватни решения, директиви и методи на обучение. За вас трябва да бъде задължително да поддържате постоянна обратна връзка със служителите си и да се вслушвате в техните преживявания и натрупан опит.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ