Бизнес с мисия за утрешния ден

Бизнес с мисия за утрешния ден

Любопитството и стремежът към съвършенство са в основата на всичко, което правим. Ще продължим да разширяваме портфолиото си от продукти, с цел да предоставим още по-голям избор на потребителите и да ги изненадаме с нови, неочаквани вкусове, казва Теодор Несторов, изпълнителен директор на Карлсберг България

- Г-н Несторов, отскоро сте начело на Карлсберг България. Какво ново да очакваме от компанията през 2024-та година?

- Последните няколко години бяха изпълнени с предизвикателства, за които не бяхме подготвени, но именно те ни направиха по-силни, гъвкави и адаптивни към промените в средата и предпочитанията на потребителите. Карлсберг България запазва своята лидерска позиция на пазара и разширява регионалното си присъствие, което е доказателство за нашето успешно представяне до момента. Очакваме 2024-та да е не по-малко динамична и интересна. Предстои да видим как новите тенденции и промените в потребителските нагласи ще повлияят на бранша. Не бива да забравяме, че се намираме в ситуация на висока инфлация, която неминуемо ще продължи да се отразява върху покупателната способност.

През 2024-та година ще продължим да разширяваме портфолиото си от продукти, с цел да предоставим още по-голям избор на потребителите и да ги изненадаме с нови, неочаквани вкусове. Ще инвестираме също така и в нови комуникационните подходи към нашите потребители. През 2023 година лансирахме Шуменско Авторско пиво Тъмният малц, което бе създадено в партньорство с популярното шоу MasterChef с посланик шеф Таралежков, и се превърна в любимо бирено предложение за есенно-зимния период. За по-младите пък създадохме нов, лимитиран дизайн на опаковките на Tuborg, за който си партнирахме с талантливата певица Дара. Вярвам, че колаборациите внасят различна енергия в рекламните ни кампании и ги правят още по-вълнуващи и интересни за потребителите.

- Какви възможности за развитие предлага Карлсберг България?

- Любопитството и стремежът към съвършенство стоят в основата на всичко, което правим. За нас е важно винаги да се подобряваме и всеки ден да сме още по-добри от вчера. Ето защо наемаме хора, които са амбициозни, не се страхуват от предизвикателствата и които активно търсят начини да се усъвършенстват и да учат през целия си живот. Като част от Карлсберг Груп, при нас има възможности и за международна кариера или за позиция в друга страна. Но може би най-ценният елемент за развитие е свободата, която хората имат в компанията. Всеки наш служител, независимо от мястото си в йерархията, има възможност не само открито да споделя идеите си, но и да ги реализира на практика. Ние стоим твърдо зад хората си, подкрепяйки техния личен и професионален потенциал, както и изборите, които те правят. Като компания, Карлсберг се ръководи от морални принципи като отговорност, прозрачност, стремеж към съвършенство и амбицията да правим нещата по най-добрия възможен начин. Тази сентенция е в основата на нашата философия от столетия. Доказателство за това е Фондация Карлсберг, която е основана през далечната 1876 г. с филантропска цел от създателя на компанията Якоб Кристиян Якобсен. Мисията на Фондацията е да гарантира, че Карлсберг Груп се управлява по прозрачен начин с фокус върху иновациите и качеството на продуктите, както и че подкрепя изследванията в областта на природните и хуманитарни науки. И до днес Фондацията подпомага различни сектори на културата, науката и изкуството, оставяйки своя принос към обществото.

- Какви подходи използвате при изграждането на работодателската си марка?

- Това което създаваме и начинът, по който се развиваме като компания, е най-силният инструмент зад изграждането на нашата работодателска марка. Нашите текущи и потенциални служители са и потребители на продуктите ни. С времето сме доказали постоянството си в предлагането на висококачествени продукти. Всяка година изненадваме потребителите си с нови предложения или нови комуникационни подходи, движени от нашата ценност, че трябва да сме още по-добри от вчера. Всичко, което искаме да комуникираме за нашата работодателска марка, ние го правим чрез ежедневните си действия.

Принципите за създаването на силна работодателската марка не са по-различни от тези при изграждането на всяка друга марка. Ако вземем тази аналогия, основополагащия фактор е да имаш висококачествен продукт. В случая на работодателската марка това е културата на компанията. Тук визирам основата на нейната дейност – качеството, мисията, ценностите и принципите на устойчивост, които тя следва. Разбира се, продуктът трябва да резонира с потребителите, както и с нашите текущи и потенциални служители. Тази симбиоза е ключова. Важен момент тук е постоянството и адаптацията към променящата се среда и нуждите на хората. Силната работодателска марка безусловно подпомага изпълнението на целите на компанията и гарантира нейната стабилност на пазара.

Снимка: Карлсберг България

- Вие имате забележителна кариера в Карлсберг. Какъв съвет бихте дали на младите хора, които тепърва започват своя професионален път?

- На първо място да вярват в себе си. Да следват целите си. Да бъдат любопитни, да бъдат смели, да не се страхуват да опитват нови неща, да задават въпроси и да се развиват всеки ден. Когато човек има посока и знае къде иска да стигне, той непременно ще открие правилния път. Вярвам, че всеки може да се реализира, ако има нагласата да успее и попадне в правилната среда. Талантът се развива, само ако се грижим за него. Ето защо бих посъветвал младите хора да ценят времето и да се възползват максимално от възможностите, които светът днес може да им предложи. Живеем във време на глобализация и свободен достъп до знания и информация. Имаме шанс да пътуваме, да учим през целия си живот, да използваме дигитални технологии и смарт устройства в ежедневието си и дори да работим с изкуствен интелект. Убеден съм, че талантливите млади хора днес са тези, които ще движат човечеството напред – към едно по-устойчиво, технологично и споделено бъдеще.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

The Guardian: Централите на слънце и вятър в Китай са с капацитет, колкото производство на ток в Турция и Индонезия
На днешната дата, 27 юни. Рождениците днес
3 начина да получите бърз отговор, дори и той да е „Не!”
Джеф Безос и годеницата му смениха мястото на сватбата си във Венеция, летищата очакват 90 частни самолета с гости
Ройтерс: Борисов губи подкрепа, избирателят ще го накаже!
Повече от 2.5 млн. подписа за нов референдум на Острова
България няма да поставя допълнителни условия за присъединяването на Северна Македония към ЕС
Всяко пето дете в Русия живее на ръба на бедността