Бизнес с мисия за утрешния ден

Бизнес с мисия за утрешния ден

Бизнес с мисия за утрешния ден

Любопитството и стремежът към съвършенство са в основата на всичко, което правим. Ще продължим да разширяваме портфолиото си от продукти, с цел да предоставим още по-голям избор на потребителите и да ги изненадаме с нови, неочаквани вкусове, казва Теодор Несторов, изпълнителен директор на Карлсберг България

- Г-н Несторов, отскоро сте начело на Карлсберг България. Какво ново да очакваме от компанията през 2024-та година?

- Последните няколко години бяха изпълнени с предизвикателства, за които не бяхме подготвени, но именно те ни направиха по-силни, гъвкави и адаптивни към промените в средата и предпочитанията на потребителите. Карлсберг България запазва своята лидерска позиция на пазара и разширява регионалното си присъствие, което е доказателство за нашето успешно представяне до момента. Очакваме 2024-та да е не по-малко динамична и интересна. Предстои да видим как новите тенденции и промените в потребителските нагласи ще повлияят на бранша. Не бива да забравяме, че се намираме в ситуация на висока инфлация, която неминуемо ще продължи да се отразява върху покупателната способност.

През 2024-та година ще продължим да разширяваме портфолиото си от продукти, с цел да предоставим още по-голям избор на потребителите и да ги изненадаме с нови, неочаквани вкусове. Ще инвестираме също така и в нови комуникационните подходи към нашите потребители. През 2023 година лансирахме Шуменско Авторско пиво Тъмният малц, което бе създадено в партньорство с популярното шоу MasterChef с посланик шеф Таралежков, и се превърна в любимо бирено предложение за есенно-зимния период. За по-младите пък създадохме нов, лимитиран дизайн на опаковките на Tuborg, за който си партнирахме с талантливата певица Дара. Вярвам, че колаборациите внасят различна енергия в рекламните ни кампании и ги правят още по-вълнуващи и интересни за потребителите.

- Какви възможности за развитие предлага Карлсберг България?

- Любопитството и стремежът към съвършенство стоят в основата на всичко, което правим. За нас е важно винаги да се подобряваме и всеки ден да сме още по-добри от вчера. Ето защо наемаме хора, които са амбициозни, не се страхуват от предизвикателствата и които активно търсят начини да се усъвършенстват и да учат през целия си живот. Като част от Карлсберг Груп, при нас има възможности и за международна кариера или за позиция в друга страна. Но може би най-ценният елемент за развитие е свободата, която хората имат в компанията. Всеки наш служител, независимо от мястото си в йерархията, има възможност не само открито да споделя идеите си, но и да ги реализира на практика. Ние стоим твърдо зад хората си, подкрепяйки техния личен и професионален потенциал, както и изборите, които те правят. Като компания, Карлсберг се ръководи от морални принципи като отговорност, прозрачност, стремеж към съвършенство и амбицията да правим нещата по най-добрия възможен начин. Тази сентенция е в основата на нашата философия от столетия. Доказателство за това е Фондация Карлсберг, която е основана през далечната 1876 г. с филантропска цел от създателя на компанията Якоб Кристиян Якобсен. Мисията на Фондацията е да гарантира, че Карлсберг Груп се управлява по прозрачен начин с фокус върху иновациите и качеството на продуктите, както и че подкрепя изследванията в областта на природните и хуманитарни науки. И до днес Фондацията подпомага различни сектори на културата, науката и изкуството, оставяйки своя принос към обществото.

- Какви подходи използвате при изграждането на работодателската си марка?

- Това което създаваме и начинът, по който се развиваме като компания, е най-силният инструмент зад изграждането на нашата работодателска марка. Нашите текущи и потенциални служители са и потребители на продуктите ни. С времето сме доказали постоянството си в предлагането на висококачествени продукти. Всяка година изненадваме потребителите си с нови предложения или нови комуникационни подходи, движени от нашата ценност, че трябва да сме още по-добри от вчера. Всичко, което искаме да комуникираме за нашата работодателска марка, ние го правим чрез ежедневните си действия.

Принципите за създаването на силна работодателската марка не са по-различни от тези при изграждането на всяка друга марка. Ако вземем тази аналогия, основополагащия фактор е да имаш висококачествен продукт. В случая на работодателската марка това е културата на компанията. Тук визирам основата на нейната дейност – качеството, мисията, ценностите и принципите на устойчивост, които тя следва. Разбира се, продуктът трябва да резонира с потребителите, както и с нашите текущи и потенциални служители. Тази симбиоза е ключова. Важен момент тук е постоянството и адаптацията към променящата се среда и нуждите на хората. Силната работодателска марка безусловно подпомага изпълнението на целите на компанията и гарантира нейната стабилност на пазара.

Снимка: Карлсберг България

- Вие имате забележителна кариера в Карлсберг. Какъв съвет бихте дали на младите хора, които тепърва започват своя професионален път?

- На първо място да вярват в себе си. Да следват целите си. Да бъдат любопитни, да бъдат смели, да не се страхуват да опитват нови неща, да задават въпроси и да се развиват всеки ден. Когато човек има посока и знае къде иска да стигне, той непременно ще открие правилния път. Вярвам, че всеки може да се реализира, ако има нагласата да успее и попадне в правилната среда. Талантът се развива, само ако се грижим за него. Ето защо бих посъветвал младите хора да ценят времето и да се възползват максимално от възможностите, които светът днес може да им предложи. Живеем във време на глобализация и свободен достъп до знания и информация. Имаме шанс да пътуваме, да учим през целия си живот, да използваме дигитални технологии и смарт устройства в ежедневието си и дори да работим с изкуствен интелект. Убеден съм, че талантливите млади хора днес са тези, които ще движат човечеството напред – към едно по-устойчиво, технологично и споделено бъдеще.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ