Drinklink – микс от любими напитки за безценни моменти

Drinklink – микс от любими напитки за безценни моменти

Drinklink – микс от любими напитки за безценни моменти

Логичното продължение на успеха би могло да бъде само едно – още от него. Да става все по-категоричен, по-устойчив и да бъде подплатяван с нови механики, непоколебимо подсигуряващи светлото бъдеще. Като част от групата на VM Finance Group, DrinkLink е именно това – естествен резултат на експертизата и значителните умения на специалистите, водещи в секторa на дистрибуция на световни и премиум брандове спиртни напитки в България.

Drinklink е първокласен електронен магазин, основан през 2017 г., предоставящ разнообразие от около 3000 премиални напитки, покриващи всеки вкус, желание и повод. Това е мястото, където човек може да поиска съвет, когато не е сигурен от какво има нужда неговият повод и мястото, откъдето ще получи поръчаното така, както един специален продукт би трябвало да пристигне – експресно и в отлично състояние, благодарение на внимателното опаковане с уникалната Airsack® опаковка.

Онлайн магазинът е не просто магазинът, от който поръчвате любимата напитка за себе си или за приятел. Това е магазинът, от който можете да си поръчате преживяване и да превърнете своите безценни моменти в неповторими съкровища.

Но това, което е DrinkLink, най-добре би могло да бъде видяно през очите на тези, които му вдъхват живот и благодарение на които неговото сърце бие – представителите на компанията. Затова и се обърнахме към Пенчо Динев, мениджър Маркетинг и продажби в компанията.

- Какво е първото нещо, което правите сутрин, когато дойдете на работа и последното преди да си тръгнете?

- Не е едно, поредица от няколко неща са. За старт на деня отварям една по една всички дошли през нощта поръчки, преглеждам всички канали за комуникация с DrinkLink и отговарям на въпросите, пристигнали по тях. В края на деня са най-хубавите моменти, защото всеки ден е различно и никога не знам какво ще бъде утре.

- Кое е вашето любимо нещо в работата и в компанията?

- Контактът с клиентите и огромното портфолио, с което работим. Изпитвам изключително удоволствие, когато ми се обади клиент, който не е сигурен от какво точно има нужда и аз мога след няколко уточняващи въпроса да му предложа напитки от почти целия свят.

- Кое е най-голямото предизвикателство в работата Ви?

- Управлението на портфолиото. Имаме двуцифрено число доставчици, които ежедневно сменят цени, изпадат в out-of-stock, делистват артикули или добавят нови.

- Какви са най-важните крачки към успеха?

- Поведението към потребителите ни. Имаме много силни отношения тях. Клиентската ни удовлетвореност е 95.3% Винаги сме открити и честни с тях и това дава резултат.

- А кое пречи по пътя към върха?

- Всъщност ние сме на върха. В годините сме имали много трудности, но те бързо се забравят. В сектора ни има добронамерена конкуренция, висока степен на прозрачност и множество предизвикателства. Всеки ден предизвикателствата са различни, но преодолими и мотивиращи. Aко все пак трябва да отлича някое, може би това ще е запазването целостта на бутилките при транспортирането им с куриерски фирми. Момчетата, които работят там са истински таланти и ние преминахме през много тестове докато успеем да направим пратките ни нечупливи. Внедрихме опаковката Airsack®. Toва един уникален за нашия пазар продукт, който позволява при хилядите пратки месечно да имаме не повече от една или две счупени. Внедряването изискваше сериозен финансов ресурс, но клиентите определено са доволни от резултата и си струваше.

- След като сте на върха, имате ли посока?

- Разбира се. Първата ни и най-голяма цел е да разширим предлаганите типове напитки. Имаме имидж на сайт за уиски и изобщо за спиртни напитки. Освен тях обаче има още много други видове напитки като кафе, чай, вино бира. Всяка от тези категории следва и трябва да бъде развита. Ние сме в бизнеса с вкусовете и трябва да предлагаме максимално разнообразие. Човек, който може да долови нюансите във вкусовете на 18-годишно уиски може да направи същото с кафе, добито от едно имение или с нежната запарка от бял чай. Логична стъпка е да им предоставим тази възможност. Друга много важна крачка за нас е разширяването на клиентската ни база. Всеки пие множество различни течности в ежедневието си. Това прави всеки пълнолетен българин наш потенциален клиент.

- И последно - какво обичате да пиете в края на дълъг и удовлетворителен ден?

- Ще ви изненадам, но аз съм голям фен на чая. От спиртните напитки си падам по горчивки от типа на Underberg.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ