French Connection представи мъжа и жената през есента

Модната марка French Connection разкри нова поредица от телевизионни реклами, която показва есенно-зимната й колекция.

Рекламите са част от кампанията „Мъжът и жената” (The Man and The Woman), отбелязва campaignlive.co.uk. Те следват вида на тези преди тях, които представяха French Connection пролет/лято 2010.

В първата от тях героят с френски акцент разказва, че мъжът се чувства като вълк. „Понякога като прасе, но най-вече като вълк.” Той говори с чувство за хумор, облечен с изчистените, ежедневни дрехи на модната компания, „с които е екипиран и може да вдигне юмрук на студа”.

Втората реклама представя елегантната млада жена навън в града през есента. За героинята разказва мъжът с френски акцент и самата тя, която отчасти повтаря думите му. Можете да я видите по-долу:

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Топ 5 бизнес книги, изисквани за прочит от Харвардския университет
Посланието на европейските лидери към Тръмп: Подкрепата за мира означава подкрепа за Украйна
Най-големият музикален фестивал в Румъния генерира 120 млн. евро приходи за общината организатор
Броят на новорегистрираните фирми в ЕС расте почти три пъти по-бързо от този на фалиралите
Умният PR не е рекламен - той е целенасочен
Румен Драганов: Българският турист е все по-активен, но не винаги почива в хотелите
Минната общност отбеляза деня на миньора с акцент върху бъдещето на индустрията
На днешната дата, 19 август. Рождениците днес