Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|French Connection представи мъжа и жената през есента
Модната марка French Connection разкри нова поредица от телевизионни реклами, която показва есенно-зимната й колекция.
Рекламите са част от кампанията „Мъжът и жената” (The Man and The Woman), отбелязва campaignlive.co.uk. Те следват вида на тези преди тях, които представяха French Connection пролет/лято 2010.
В първата от тях героят с френски акцент разказва, че мъжът се чувства като вълк. „Понякога като прасе, но най-вече като вълк.” Той говори с чувство за хумор, облечен с изчистените, ежедневни дрехи на модната компания, „с които е екипиран и може да вдигне юмрук на студа”.
Втората реклама представя елегантната млада жена навън в града през есента. За героинята разказва мъжът с френски акцент и самата тя, която отчасти повтаря думите му. Можете да я видите по-долу:
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.