Google Maps предлага поставянето на рекламно лого и в САЩ

Google Maps предлага поставянето на рекламно лого и в САЩ

След 6-месечен опит в Австралия и Нова Зеландия, Google Maps ще предложи на компаниите да спонсорират поставянето на логото си и в САЩ. Това ще позволи на рекламодателите да позиционират името си там в американските карти на Google, където се намира бизнесът им, пише AdvertisingAge.

Типично в духа на Google, програмата стартира в Beta версия. Рекламираните лога ще започнат да се показват в американския сайт на Google Maps от днес. В устройствата с мобилен интернет ще се появяват от следващата седмица.

Първите четири рекламодателя, които закупиха рекламно пространство, са Bank of America, Target, Public Storage и HSBC.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

8-и банково-финансов форум: Лични финанси - инвестиции, доходност и има ли „живот извън банките“?
20 признака, че не сте случили на шеф – Част 2
Италия разкри програмирано остаряване на смартфоните. Наказа с глоби за милиони два гиганта
5 алтернативи на триенето на приятел във Facebook
На днешната дата, 24 октомври. Рождениците днес
8-и банково-финансов форум: Какви са рисковете от влизането в еврозоната и подготвени ли сме за тях?
Немски съд не разреши да се разкрие колко струва пикник на Меркел и Буш
Как Европа може да използва замразените руски активи, за да помогне на Украйна?