Google Maps предлага поставянето на рекламно лого и в САЩ

Google Maps предлага поставянето на рекламно лого и в САЩ

След 6-месечен опит в Австралия и Нова Зеландия, Google Maps ще предложи на компаниите да спонсорират поставянето на логото си и в САЩ. Това ще позволи на рекламодателите да позиционират името си там в американските карти на Google, където се намира бизнесът им, пише AdvertisingAge.

Типично в духа на Google, програмата стартира в Beta версия. Рекламираните лога ще започнат да се показват в американския сайт на Google Maps от днес. В устройствата с мобилен интернет ще се появяват от следващата седмица.

Първите четири рекламодателя, които закупиха рекламно пространство, са Bank of America, Target, Public Storage и HSBC.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Топ 5 бизнес книги, изисквани за прочит от Харвардския университет
Посланието на европейските лидери към Тръмп: Подкрепата за мира означава подкрепа за Украйна
Най-големият музикален фестивал в Румъния генерира 120 млн. евро приходи за общината организатор
Reuters: Разговорите между Путин и Зеленски може да се проведат в Унгария
Хамас е приела споразумението за прекратяване на огъня в Газа
Времето: Жълт код за обилни валежи в 12 области в страната
Броят на новорегистрираните фирми в ЕС расте почти три пъти по-бързо от този на фалиралите
Румен Драганов: Българският турист е все по-активен, но не винаги почива в хотелите