Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Google предлага управление на данните след смъртта
Google ще позволи на потребителите си да решат какво да се случи с данните им, след като умрат и станат неактивни онлайн. Американският технологичен гигант е първата голяма фирма, засегнала този деликатен въпрос, посочва Би Би Си.
Тя ще предложи управление на личната информация на потребителя след смъртта му по негов избор. Става дума за данните му в електронната поща Gmail, социалната мрежа Google + и други регистрации в платформи на Google.
Потребителите ще могат да избират написаното и публикувано от тях и за тях съдържание да се изтрива след 3, 6, 9 или 12 месеца. Съществува и вариантът контактите, снимките и друг вид съдържание да се прехвърлят към посочени от титулярите на акаунтите хора.
Услугата стана нужна, след като интернет потребители са изразили тревога какво ще се случи с регистрациите им след смъртта им. „Надяваме се, че тази нова настройка ще ви помогне да планирате дигиталния си живот след смъртта по начин, който защитава личната ви информация и сигурността ви, и ще направи животът на близките ви по-лек, когато си отидете”, пише в блога си Google.
Базираната в Калифорния компания притежава и YouTube, Picasa и Blogger.
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.