Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|HSBC плаща рекордна сума, за да прекрати дело в САЩ

Британският банков гигант HSBC ще плати на американските власти 1,9 млрд. долара в рамките на споразумение по обвинение в пране на пари. Това ще бъде най-голямата сума, платена досега по такъв случай, отбелязва Би Би Си.
Американският Сенат поведе разследване, в което обвини банката, че е била канал, през който преминават капиталите на мошеници и хора, които трупат състояние от търговията на наркотици. Според властите с нейна помощ са били прикривани следите от сериозни престъпления, от които произтичат финансови облаги. HSBC призна, че разполага с лоши мерки за контрол на практиката на пране на пари и се извини. „Поемаме отговорност за миналите си грешки”, каза шефът на банковата група Стюарт Гълвър.
Банката обяви, че ще инвестира 290 милиона долара в подобряване на системите си за контрол и превенция на прането на пари и си поиска обратно бонуси, изплатени на нейни висши ръководители.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |Цитат на деня
Цитат на деня |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.