Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Индия регистрира почти двойно увеличение в консумацията на уиски сред жените
Малцовото уиски в Индия все повече се консумира от млади и богати хора. През 2023 г. 40% от потребителите на луксозни спиртни напитки са жени, спрямо 25% през 2021 г., съобщи Drinks International. Днес около половината от цялото уиски, произведено в света, се продава в Индия, пише изданието.
Страната също така произвежда свои собствени уискита, включително четири от най-продаваните марки в света. Само Johnnie Walker, петата най-продавана марка, стои на пътя да заеме целия топ 5 на продажбите на вътрешния индийски пазар на уиски. Преди това в Индия вярваха, че тяхното собствено уиски е по-ниско по качество от вносното уиски, така че местните марки често пишеха шотландски имена на етикетите си. Според анализатори Индия сега преживява дълбоки социални промени, предизвикани от нарастващия просперитет, женска активност и градски бум.
През октомври 2024 г. Pernod Ricard заяви, че ще инвестира 11,9 милиона долара в изграждането на завод за малцово уиски в Индия. Според The Sprits Business съоръжението ще бъде построено в Нагпур и работата вече е започнала. Заводът ще бъде най-голямото предприятие от този профил в Азия. Капацитетът му ще бъде до 13 милиона литра уиски годишно. Очаква се пускането на завода да даде тласък на развитието на производството на ечемик в Индия.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.