Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|IT срив остави клиенти на McDonald’s в цял свят без любимата им храна
McDonald’s беше засегната от системен срив, който затвори ресторанти и прекъсна онлайн поръчките и поръчките от приложения по целия свят, включително в САЩ, Австралия, Япония, Хонконг и Обединеното кралство.
„Наясно сме с технологично прекъсване, което засегна нашите ресторанти; проблемът вече се разрешава“, каза говорител на Макдоналдс. „Благодарим на клиентите за тяхното търпение и се извиняваме за неудобството, което това може да е причинило,“ каза говорител на компанията, цитиран от CNBC.
Говорителят добави, че прекъсването „не е свързано със събитие, свързано с киберсигурността“.
Прекъсването беше отбелязано първо от австралийското звено на веригата за бързо хранене, което каза, че работи за разрешаването на проблема възможно най-скоро. По-късно се съобщава, че някои ресторанти са се върнали онлайн. McDonald’s Japan се обърна към сайта на социалните медии X, за да съобщи, че операциите в магазините в цялата страна са временно спрени. „Извиняваме се за неудобството, причинено на нашите клиенти“, се казва в съобщението.
В Downdetector, уебсайт, който проследява кога приложенията и уебсайтовете имат технически затруднения, имаше скок в съобщенията за проблеми с приложението на McDonald’s в Австралия около 2 часа сутринта.
Имаше също скок в съобщенията за проблеми с приложението на McDonald’s в Обединеното кралство приблизително по същото време, с допълнителни съобщения за проблеми около 5 сутринта ET, според Downdetector.
McDonald's има около 40 000 ресторанта по целия свят. Малко над 1000 са в Австралия и повече от 1450 в Обединеното кралство. В Япония има близо 3000 ресторанта, което я прави един от най-големите пазари за McDonald's.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.