M3 Communications Group стана агенция на годината

 M3 Communications Group стана агенция на годината

M3 Communications Group взе голямата награда за агенция на годината на тазгодишното второ издание на BAPRA Bright Awards. С две първи награди за „Иновативна кампания” и за „Специално събитие” си тръгна APRA Porter Novelli. В първата категория агенцията спечели награда за кампанията на National Geographic „По стъпките на Апостола”, а във втората - за кампанията „Живей активно” на „Нестле България“.

В категорията за кампания за устойчиво развитие наградената агенция е DeConi за кампанията на „Екопак“ – „Сложи зелена точка. Събирай разделно“. VIVACOM се отличи като фаворит в категорията Кампания, реализирана от вътрешен PR отдел за проекта си „Големите 5”. AMI Communications спечели приза в категория „Комуникационна кампания на годината“ за кампанията на ЧЕЗ България „Да спрем кражбата на съоръжения“.

В конкурса участваха 25 агенции с 65 проекта, които бяха оценени от 11-членно международно жури, чийто председател беше Пол Холмс, един от най-авторитететните анализатори на PR пазара в света.

„Организирахме наградите с вдъхновение, породено от огромния труд, положен от всички нас през изминалата година, от творчеството и интересните идеи в проектите, от вярата ни, че само заедно можем да направим пазара в България много по-етичен, по-прозрачен и по-добър“, каза председателят на БАПРА Максим Бехар. „За да бъде успешен един конкурс обаче, са необходими силни кандидати и независимо професионално жури. Тази година имахме безспорни 11 PR професионалисти, които оцениха високо нивото на PR бизнеса у нас”, добави още той.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ