Мече заменя русалката в логото на Starbucks в Русия

Мече заменя русалката в логото на Starbucks в Русия

Изображение на мечe ще замени прословутата русалка в логото на Starbucks в Русия. Това разкрива един от новите собственици на веригата, пише Mash.

След като през март временно прекрати дейност, в средата на юли тя бе придобита от ресторантьора Антон Пински, рапърът Тимати и холдинг „Синдика“, който е собственост на руския сенатор  Арсен Каноков. В края на май Starbucks обяви окончателното си оттегляне от руския пазар.

Новите собственици получиха правото да наемат всичките 130 обекта на веригата, в които са работели около 2000 души, повечето от които са били съкратени след смяната на собствеността.

Пински и рапърът Тимати притежават и веригата азиатски ресторанти Redbox. Вероятно по аналогия с азиатския бранд едно от посочените от Пински възможни нови имена на кафе веригата е Starbox. Разглежда се и вариант брандът да е просто Stars.

Обещаното възобновяване на дейността на заведенията през август обаче ще бъде отложено. Персонал липсва, а и изцяло новото меню все още се разработва. Новите собственици търсят нови баристи, а част от старите преминават обучение по нови стандарти.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Никола Саркози влезе в затвора
Урок по раждаемост: Как град Пейсън в щата Юта съзаде "икономика на бебетата"?
Ретинален имплант възстановява способността за четене при хора със слепота
Учени откриха иновативна формула, която лекува анемията без да води до стомашен дискомфорт
Дигиталното евро – новата основа на европейската финансова инфраструктура
Санае Такаичи: Новото лице на властта в Япония
Представители на банки: Поколението Z напуска сектора в търсене на предприемачески възможности
Васил Терзиев предлага актуализация на столичния бюджет