Над 5000 търговци продават вече през eMAG Marketplace

Над 5000 търговци продават вече през  eMAG Marketplace

Над 5000 търговци продават вече през eMAG Marketplace

Над 5000 са вече търговците, които продават стоките си през на eMAG Marketplace в България. Онлайн платформата за търговия стартира преди седем години и към днешна дата през нея се предлагат над 2 милиона активни продукти, като това носи добавена стойност по цялата икономическа верига.

Само за последната година трафикът на българския eMAG Marketplace е нараснал с 14%, с реализирани 1,4 милиона поръчки. Средният ръст на приходите на търговците се е увеличил с 20%, а 29% от тях имат повече от удвоени приходи.

Данните бяха представени по време на третото издание на ежегодното събитие Sellers’ Day (Деня на търговците) на eMAG, проведено по-рано през тази седмица. То събра онлайн над 200 търговци на дребно от различни индустрии, готови да работят в цифровата икономика и да развиват бизнеса си на национално и международно ниво. Те имаха възможността да се запознаят с плановете и стратегиите на eMAG Marketplace, най-новите тенденции в електронната търговия, релевантни данни и напредък, както и да получат полезни съвети как да разраснат своята дейност в платформата.

Миналата година Платформата стартира програмата Open Bulgaria, която предлага на малките местни производители достъп до един от водещите канали за онлайн търговия у нас чрез пускане на техните продукти за продажба в eMAG Marketplace при специални условия. По този начин български производители, занаятчии и НПО, отговарящи на определени критерии, получиха възможност да използват модерен канал за продажби, предлагащ навлизане на пазар с над един милион потенциални клиенти на онлайн платформата.

Функцията eMAG eCREDIT е друго нововъведение, което позволява на търговците да договарят директно с клиентите възможност да купуват продукти на удобни за тях вноски само въз основа на онлайн одобрение.

Бъдещите планове включват разширяване с нови продуктови категории и бърза и лесна интеграция на eMAG Marketplace Courier чрез специален интерфейс, който ще улесни управлението на доставките и ще позволи клиентите да бъдат уведомявани автоматично относно етапа на техните поръчки. Обявяването на очакваното време за доставка на страниците на продуктите е още една функция, отговаряща на нуждите на потребителите.

Ще се улесни още повече достъпа до трансгранични продажби и ще се добавят нови методи за доставки на поръчки.

Вече започва и активната подготовка за най-голямото търговско събитие за годината на платформата – eMAG Black Friday 2022. За търговците, които участват в кампанията, се подготвят специални условия.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ