Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Над 5000 търговци продават вече през eMAG Marketplace
Над 5000 са вече търговците, които продават стоките си през на eMAG Marketplace в България. Онлайн платформата за търговия стартира преди седем години и към днешна дата през нея се предлагат над 2 милиона активни продукти, като това носи добавена стойност по цялата икономическа верига.
Само за последната година трафикът на българския eMAG Marketplace е нараснал с 14%, с реализирани 1,4 милиона поръчки. Средният ръст на приходите на търговците се е увеличил с 20%, а 29% от тях имат повече от удвоени приходи.
Данните бяха представени по време на третото издание на ежегодното събитие Sellers’ Day (Деня на търговците) на eMAG, проведено по-рано през тази седмица. То събра онлайн над 200 търговци на дребно от различни индустрии, готови да работят в цифровата икономика и да развиват бизнеса си на национално и международно ниво. Те имаха възможността да се запознаят с плановете и стратегиите на eMAG Marketplace, най-новите тенденции в електронната търговия, релевантни данни и напредък, както и да получат полезни съвети как да разраснат своята дейност в платформата.
Миналата година Платформата стартира програмата Open Bulgaria, която предлага на малките местни производители достъп до един от водещите канали за онлайн търговия у нас чрез пускане на техните продукти за продажба в eMAG Marketplace при специални условия. По този начин български производители, занаятчии и НПО, отговарящи на определени критерии, получиха възможност да използват модерен канал за продажби, предлагащ навлизане на пазар с над един милион потенциални клиенти на онлайн платформата.
Функцията eMAG eCREDIT е друго нововъведение, което позволява на търговците да договарят директно с клиентите възможност да купуват продукти на удобни за тях вноски само въз основа на онлайн одобрение.
Бъдещите планове включват разширяване с нови продуктови категории и бърза и лесна интеграция на eMAG Marketplace Courier чрез специален интерфейс, който ще улесни управлението на доставките и ще позволи клиентите да бъдат уведомявани автоматично относно етапа на техните поръчки. Обявяването на очакваното време за доставка на страниците на продуктите е още една функция, отговаряща на нуждите на потребителите.
Ще се улесни още повече достъпа до трансгранични продажби и ще се добавят нови методи за доставки на поръчки.
Вече започва и активната подготовка за най-голямото търговско събитие за годината на платформата – eMAG Black Friday 2022. За търговците, които участват в кампанията, се подготвят специални условия.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.