Бизнес
Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Nissan разказа историята на Crossover чрез графити
Автомобилният производител Nissan представи историята на модела си Crossover чрез поредица от художествени стенописи със спрей.
Компанията рекламира "биографията" на автомобила с триминутен видеоклип, който показва как професионални улични художници изрисуват на стена развитието на серията Crossover.
Историята в рисунките се разделя на седем етапа, отбелязва campaignlive.co.uk.
В главната роля е Akrylonumerik – група, която прави мултимедийни изпълнения с рисунки със спрей на живо, пред очите на публика.
Видеото с оригиналния подход към историята на Crossover можете да видите тук.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Томислав Дончев: Конкурентоспособността идва от знанието
Технологии |Първи сняг на Витоша. Столична община опесъчава пътищата (Снимки)
Общество |Агентите на ФБР: Спирането на работата на правителството застрашава националната сигурност
Свят |Digital age: Техно пробиви и открития
Технологии |Гърция сваля цените на 1000 стоки от първа необходимост в супермаркетите
Икономика |Лондон изпадна от Топ 20 на световните пазари за първично публично предлагане
Финанси |Белият дом замрази 26 милиарда долара за щатите, управлявани от Демократическата партия
Политика |Времето: Силен вятър с дъжд, а в планините и от сняг, носи захлаждане
България |Учени за първи път създават ембриони от ДНК на човешка кожа
Наука и Здраве |На днешната дата, 2 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |ДСБ предлагат паркоместата в сградите да получат отделна имотна партида
Политика |Нови директиви пред генералите: Военни сили за бързо реагиране ще потушават граждански безредици в САЩ
Свят |Планината на седемте цвята: Перуанската звезда на Instagram
Любопитно |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.