Samsung показва агресия в търговията на дребно

Samsung показва агресия в търговията на дребно

През миналата година корейският производител на електроника Samsung е открил най-голям брой магазини за търговия на дребно сред големите международни марки.

По изчисления на компанията „Магазин на магазините” през 2013 г. с логото на Samsung са били открити повече от 100 търговски обекта, пише РБК Daily, цитиран от Фокус. Инвестицията по откриването на един такъв пункт за търговия на дребно се оценява на 100 хиляди долара.

В предходните години най-агресивно развитие на пазара на дребно показваха международните вериги за бързо хранене. Ръководителят на отдела за изследване и консултация на „Магазин на магазините” Андрей Васютин отбеляза, че обикновено лидери в тази класация са компании, които се занимават с бързо хранене или с дрехи. Васютин свързва стремителния ръст на Samsung с неотдавна приетата стратегия за развитие на компанията. Тя е свързана и с по-голямо присъствие на гиганта в Европа, което означава, че в близко бъдеще ще станем свидетели на азиатско търговско нашествие и на Стария континент, отбелязват анализатори. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Стартъп за $1.5 млрд. фалира, представял 700 индийски програмисти за AI алгоритъм
На днешната дата, 7 юни. Имен ден празнуват Валери и Валерия
КЕВР предлага поскъпване на тока и парното с 5% от следващия месец
Тръмп: Си Цзинпин ще възобнови износа на редкоземни минерали за САЩ
Неизвестно за известните: Модният революционер, на когото маркиза и звезди донасят късмет и пари
Регулаторите подписаха споразумение срещу спекулата преди въвеждането на еврото у нас
Петър Дилов: Присъединяването към еврозоната ще повиши покупателната способност на българите
България е на четвърто място по икономически растеж в ЕС