Samsung показва агресия в търговията на дребно

Samsung показва агресия в търговията на дребно

През миналата година корейският производител на електроника Samsung е открил най-голям брой магазини за търговия на дребно сред големите международни марки.

По изчисления на компанията „Магазин на магазините” през 2013 г. с логото на Samsung са били открити повече от 100 търговски обекта, пише РБК Daily, цитиран от Фокус. Инвестицията по откриването на един такъв пункт за търговия на дребно се оценява на 100 хиляди долара.

В предходните години най-агресивно развитие на пазара на дребно показваха международните вериги за бързо хранене. Ръководителят на отдела за изследване и консултация на „Магазин на магазините” Андрей Васютин отбеляза, че обикновено лидери в тази класация са компании, които се занимават с бързо хранене или с дрехи. Васютин свързва стремителния ръст на Samsung с неотдавна приетата стратегия за развитие на компанията. Тя е свързана и с по-голямо присъствие на гиганта в Европа, което означава, че в близко бъдеще ще станем свидетели на азиатско търговско нашествие и на Стария континент, отбелязват анализатори. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

България отчита най-силен годишен ръст на производствените цени в ЕС
Канада изгуби дирите на повече от 47 000 чуждестранни студенти в местни унверситети
Индия има първи актьор милиардер, равен по богатство с Шварценегер, Риана и Тейлър Суифт
Израел започва прилагането на плана на Тръмп за Газа след реакцията на „Хамас“
Неизвестно за известните: Счетоводител спасява от фалит бъдеща голяма комуникационна компания
В очакване на присъда: Рапърът Пъф Деди иска да прави платформа с AI със съкилийника си китайски бизнесмен
ЕК ни удържа 200 млн. евро по Плана за възстановяване заради КПК, имаме 6 месеца да разрешим казуса
Времето: Студено, облачно и дъждовно