Samsung показва агресия в търговията на дребно

Samsung показва агресия в търговията на дребно

През миналата година корейският производител на електроника Samsung е открил най-голям брой магазини за търговия на дребно сред големите международни марки.

По изчисления на компанията „Магазин на магазините” през 2013 г. с логото на Samsung са били открити повече от 100 търговски обекта, пише РБК Daily, цитиран от Фокус. Инвестицията по откриването на един такъв пункт за търговия на дребно се оценява на 100 хиляди долара.

В предходните години най-агресивно развитие на пазара на дребно показваха международните вериги за бързо хранене. Ръководителят на отдела за изследване и консултация на „Магазин на магазините” Андрей Васютин отбеляза, че обикновено лидери в тази класация са компании, които се занимават с бързо хранене или с дрехи. Васютин свързва стремителния ръст на Samsung с неотдавна приетата стратегия за развитие на компанията. Тя е свързана и с по-голямо присъствие на гиганта в Европа, което означава, че в близко бъдеще ще станем свидетели на азиатско търговско нашествие и на Стария континент, отбелязват анализатори. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Почти всички училища в Англия забраниха изполването на мобилни телефони
Уиткоф се срещна с Путин, Тръмп призова Русия да „размърда“ по отношение на прекратяването на огъня в Украйна
На днешната дата, 12 април. Лазаровден
Тръмп твърди, че се е справил отлично с когнитивен тест по време на годишения си медицински преглед
Генералният секретар на НАТО: Русия може да разположи ядрени оръжия в космоса
Колко би струвал произведен в САЩ iPhone?
Ползите от времето, което прекарваме сами със себе си
Американски служители: Китайците, сражаващи се на страната на Русия в Украйна, са наемници