Starbucks реорганизира бизнеса си

Starbucks реорганизира бизнеса си

Starbucks ще реорганизира глобалните си операции, поради плановете си за повишаване на приходите си извън САЩ, предава BBC. Американската верига заведения, която в момента получава 20% от приходите си от чужбина, има две подразделения в момента – едно за САЩ и едно за международния пазар. Сега те ще бъдат три - Северна и Южна Америка, Китай и Азиатско-Тихоокеанския регион и Европа и останалата част от света. Очаква се веригата също така да влезе на пазара в Индия и Виетнам.

Starbucks заяви, че новата оперативна структура ще влезе в сила от края на септември. Веригата планира и отварянето на нови магазини в Китай и Бразилия. В момента тя има около 11 хиляди обекта в САЩ и Канада и 6000 в останалата част на света.

"Когато погледнем към глобалните възможности, които имаме, мисля, че е време да преструктурираме дейността си и да вбложим най-големия си талант в това", заяви главният изпълнителен директор на Starbucks Хауърд Шулц.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

​​​​​​​Круизен кораб с над 200 души на борда заседна в река Дунав заради ниско ниво на водите
Коледните бонуси в Словения стават задължителни
„Киев пост“: Освен в Румъния, САЩ ще намалят военното си присъствие и в България, Унгария и Словакия
Българите плащат двойно по-ниски сметки за ток от средното за ЕС
В навечерието на Хелоуин: Тиквата може да крие токсични тайни
Си Дзинпин призовава азиатските държави да поддържат веригите за доставки стабилни и да работят заедно в „бурните“ времена
Цените на петрола са се насочили към трети пореден месечен спад
Китай потвърди плановете си да изпрати астронавти на Луната до 2030 г.