Телевизорите в САЩ изместиха смартфоните по гледане на съдържание в YouTube

Телевизорите в САЩ изместиха смартфоните по гледане на съдържание в YouTube

Американските потребители започнаха да гледат YouTube по-често на телевизори, отколкото на смартфони. Това съобщи главният изпълнителен директор на платформата Нийл Мохан, като отбелязва, че всекидневното потребление на съдържание надхвърля 1 милиард часа.

YouTube запазва най-голямата си гледаемост в САЩ благодарение на трансформацията си в услуга за стрийминг. Потребителите вече могат да виждат коментари и видео описания на телевизионния екран, както и да използват функции за подправяне и съвместно гледане.

Според Нийл Мохан "гледането на телевизия за много хора означава гледане на YouTube." Кратки видеоклипове, предавания на живо и подкасти, както и спортни и телевизионни предавания са популярни по телевизията. Разделът YouTube TV има над 8 милиона абонати, а YouTube Premium и Music имат 100 милиона.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Древна египетска лодка беше определена като „един от най-важните реставрационни проекти на XXI век“
Financial Times: Мошеници доказват с AI „автентичност“ на произведения на изкуството през застрахователи
Как ще се плащат данъците след въвеждане на еврото
Времето: Променлива облачност и силен вятър
Генералният секретар на НАТО отхвърля идеята за отделяне на ЕС от САЩ в сферата на отбрана
Археолози: Древен „воден култ“ е изградил монументи, по-стари от Стоунхендж
Съветът за сигурност на ООН с извънредно заседание
Последната сделка на Nvidia има една единствена цел – запазване на доминацията в AI