Телевизорите в САЩ изместиха смартфоните по гледане на съдържание в YouTube

Телевизорите в САЩ изместиха смартфоните по гледане на съдържание в YouTube

Американските потребители започнаха да гледат YouTube по-често на телевизори, отколкото на смартфони. Това съобщи главният изпълнителен директор на платформата Нийл Мохан, като отбелязва, че всекидневното потребление на съдържание надхвърля 1 милиард часа.

YouTube запазва най-голямата си гледаемост в САЩ благодарение на трансформацията си в услуга за стрийминг. Потребителите вече могат да виждат коментари и видео описания на телевизионния екран, както и да използват функции за подправяне и съвместно гледане.

Според Нийл Мохан "гледането на телевизия за много хора означава гледане на YouTube." Кратки видеоклипове, предавания на живо и подкасти, както и спортни и телевизионни предавания са популярни по телевизията. Разделът YouTube TV има над 8 милиона абонати, а YouTube Premium и Music имат 100 милиона.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Финансовата платформа Robinhood на Влад Тенев влиза в индекса S&P 500
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 8 до 14 септември
Митниците продават на търг 87 килограма златни и сребърни бижута, кюлчета и монети, задържани на ГКПП "Капитан Андреево"
Израелската армия удари висши лидери на групировката Хамас в столицата на Катар (ВИДЕО)
AI: Как чатботовете се отразяват на психичното ни здраве?
Кая Калас: Само тази година ЕС ще предостави 25 милиарда евро подкрепа на Украйна
Изминалият месец август е бил третият най-топъл в историята
Ще попадне ли Лукойл в следващия пакет от санкции на ЕС?