Телевизорите в САЩ изместиха смартфоните по гледане на съдържание в YouTube

Телевизорите в САЩ изместиха смартфоните по гледане на съдържание в YouTube

Американските потребители започнаха да гледат YouTube по-често на телевизори, отколкото на смартфони. Това съобщи главният изпълнителен директор на платформата Нийл Мохан, като отбелязва, че всекидневното потребление на съдържание надхвърля 1 милиард часа.

YouTube запазва най-голямата си гледаемост в САЩ благодарение на трансформацията си в услуга за стрийминг. Потребителите вече могат да виждат коментари и видео описания на телевизионния екран, както и да използват функции за подправяне и съвместно гледане.

Според Нийл Мохан "гледането на телевизия за много хора означава гледане на YouTube." Кратки видеоклипове, предавания на живо и подкасти, както и спортни и телевизионни предавания са популярни по телевизията. Разделът YouTube TV има над 8 милиона абонати, а YouTube Premium и Music имат 100 милиона.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 22 юли. Имен ден празнуват Магда, Магдалена, Мадлен
Държавният департамент на САЩ одобри продажба на въоръжение на България за 620 млн. долара
Зеленски обяви, че следващият кръг мирни преговори между Украйна и Русия ще бъде в сряда
Гърция премахва таксите за теглене от банкомат
Град Ню Йорк и щатът Ню Джърси очакват 3,3 млрд. долара приходи от Световното първенство по футбол през 2026 г.
По план за 43 млн. евро: Изкуствен интелект ще помага на държавната администрация в Испания
Гръцките власти предупредиха за екстремно високи температури до 45°
Великобритания започва мащабна акция срещу организаторите на нелегална миграция в страната