Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Twitter с $645 млн. загуба през 2013 г.
Микроблогът Twitter отчете загуба от 645 милиона долара през 2013 г. - само три месеца, след като компанията влезе в търговията на Нюйоркската фондова борса и стана публична.
Анализатори очакваха загубата. Te изтъкваха, че приходите за миналата финансова година на Twitter са се покачили със 110% до 665 милиона долара, но социалната мрежа забавя растежа си. Броят на потребителите й намалява, от което се тревожат инвеститорите, отбелязва Би Би Си.
Twitter е имал средно месечно 241 милиона потребители в последното тримесечие н 2013 г. Това е с 3,8% повече спрямо предишните три месеца на годината. В началото на годината пък е имало ръст от 10%.
Прегледите на публикациите в сайта в края на 2013 г. са били с близо 7% по-малко, което подсказва, че хората по-рядко обновяват новинарския си поток.
„Ако нямаш ангажирана потребителска база, нямаш бизнес. Трябва да се постараят повече да въздействат на потребителите, това е цялата работа”, коментира Нейт Елиът – анализатор в изследователската фирма Forster.
Въпреки загубите, споделянето в Twitter се е увеличило повече от двойно, след като компанията стана публична през ноември, когато бе оценена на около 18 млрд. долара.
Над 90% от приходите на компанията в последното тримесечие на 2013 г. са дошли от реклама – хора и марки плащат tweet съобщенията им да бъдат промотирани в нюзфийда на потребителите. Три четвърти от доходите от рекламодатели са дошли от мобилна реклама. Така Twitter остава сила в света на смартфоните и таблетите.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.