UBS спира рекламната си кампания заради изгубените $2 млрд.

UBS спира рекламната си кампания заради изгубените $2 млрд.

Швейцарската банка UBS реши да преустанови глобалната си рекламна кампания заради разразилия се миналата седмица скандал, при който стана ясно, че нейният дилър Куеки Адоболи е проиграл 2,3 млрд. долара в нерегламентирани сделки. Решението бе оповестено от директора по връзки с обществеността на UBS Петер Хартмайер.

Безмислено е да провеждаме кампания, която акцентира върху доверието и компетентността, докато тече разследване, допълни той. В тази ситуация рекламата не може да постигне целта си да привлече нови клиенти, казва още Хартмайер.

Информацията за загубата на банката беше оповестена на 15 септември. Впоследствие стана ясно, че 31-годишният дилър Куеки Адоболи от лондонското подразделение на UBS e нанесъл сериозни щети чрез незаконни борсови операции. Първоначално обявената сума бе за 2 млрд. долара, коригирана впоследствие на 2,3 млрд. долара. Адоболи бe арестуван и очаква да се изправи пред съд на 22 септември.

 

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Boeing понижи прогнозата си за търсенето на пътнически самолети през следващите 20 години
Зеленски призова лидерите на страните от Г-7 да засилят натиска над Русия по време на срещата си в Канада
На днешната дата, 16 юни. Рождениците днес
Администрацията на Тръмп обмисля да добави гражданите на 36 държави към забраната за влизане в САЩ
Тръмп декларира приходи за над 600 млн. долара от крипто, голф, лицензионни такси
Премиерът Желязков: Българският модел е достатъчно стабилен, за да сме част от еврозоната
Зеленски се надява ескалацията между Израел и Иран да не доведе до спад в помощта за Киев
Русия предаде на Украйна още 1200 тела на украински военнослужещи