Visa става официален спонсор на Евровизия

Visa става официален спонсор на Евровизия

Visa става официален спонсор на Евровизия

Visa Европа става официален партньор на песенния конкурс Евровизия 2016. Компанията ще бъде официалната платежна система на събитието в Стокхолм през месец май.

Visa Европа ще се погрижи посетителите на финалите и полуфиналите на състезанието да имат възможността да осъществяват безпроблемни безконтактни разплащания в търговските обекти навсякъде в Кралската градина (Kungsträdgården) в града.

„Всяка година популярното събитие Евровизия събира пред телевизионните екрани милиони зрители и хиляди посетители към града домакин. За нас е удоволствие да подкрепим събитието тази година и да предложим на гостите на града възможността да опитат бързината и удобството на безконтактните разплащания. Заедно с нашите партньори ще осигурим безконтактното преживяване навсякъде из мястото на събитието и ще покажем пълния потенциал на безконтактната технология”, сподели Марк Антипоф, главен директор „Маркетинг и продажби” във Visa Европа.

„За нас е удоволствие да приветстваме доставчик номер едно на платежни услуги в света, Visa, като спонсор на Евровизия 2016. Visa Европа има установена репутация да подкрепя някои от най-големите събития в света, коeто ни кара да сме още по-горди да бъдат сред нашите партньори”, добави Йон Ола Санд, изпълнителен продуцент на Евровизия.

През 2016 г. конкурсът Евровизия отбелязва 61-та годишнина от първото състезание и се очаква да бъде най-голямото събитие до този момент, като достигне 200 милиона телевизионни зрители по целия свят. Конкурсът ще започне с полуфиналите на 10 и 12 май, а финалът ще се проведе на 14 май в закритата зала „Глоуб арена” в Стокхолм.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ