Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Visa става официален спонсор на Евровизия
Visa Европа става официален партньор на песенния конкурс Евровизия 2016. Компанията ще бъде официалната платежна система на събитието в Стокхолм през месец май.
Visa Европа ще се погрижи посетителите на финалите и полуфиналите на състезанието да имат възможността да осъществяват безпроблемни безконтактни разплащания в търговските обекти навсякъде в Кралската градина (Kungsträdgården) в града.
„Всяка година популярното събитие Евровизия събира пред телевизионните екрани милиони зрители и хиляди посетители към града домакин. За нас е удоволствие да подкрепим събитието тази година и да предложим на гостите на града възможността да опитат бързината и удобството на безконтактните разплащания. Заедно с нашите партньори ще осигурим безконтактното преживяване навсякъде из мястото на събитието и ще покажем пълния потенциал на безконтактната технология”, сподели Марк Антипоф, главен директор „Маркетинг и продажби” във Visa Европа.
„За нас е удоволствие да приветстваме доставчик номер едно на платежни услуги в света, Visa, като спонсор на Евровизия 2016. Visa Европа има установена репутация да подкрепя някои от най-големите събития в света, коeто ни кара да сме още по-горди да бъдат сред нашите партньори”, добави Йон Ола Санд, изпълнителен продуцент на Евровизия.
През 2016 г. конкурсът Евровизия отбелязва 61-та годишнина от първото състезание и се очаква да бъде най-голямото събитие до този момент, като достигне 200 милиона телевизионни зрители по целия свят. Конкурсът ще започне с полуфиналите на 10 и 12 май, а финалът ще се проведе на 14 май в закритата зала „Глоуб арена” в Стокхолм.
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.