Yahoo отчете само 2% ръст на приходите

Yahoo отчете само 2% ръст на приходите

Yahoo отчете само 2% ръст на приходите

Приходите на Yahoo Inc. през второто тримесечие на 2010 г. се оказаха по-ниски от очакванията на Wall Street. Причината е, че някои от клиентите на интернет компанията намалиха инвестициите си в банерна реклама в края на юни.

Това създава сериозни проблеми пред опитите на Yahoo да увеличи  приходите си от онлайн реклама.

Резултатът на компанията за второто тримесечие не е поразителен. Докато Yahoo регистрира 2% ръст на приходите, приходите на Google за същия период скачат с 24%.

„Банерната реклама е обвързана с марки, а всички бюджети са ограничени. Всички разговори за забавяне на икономиката плашат инвеститорите”, казва анализаторът от BGC Partners Колин Джилис.

Основната цел на Yahoo в момента е да увеличи приходите си, заяви Керъл Бартц, изпълнителен директор на компанията.

Приходите през второто тримесечие по план трябваше да бъдат 1,65 млрд. долара, а са 1,6 млрд. През същия период миналата година са били 1,57 млрд.

За да вдигне приходите си от реклама, компанията сключи сделка за търсачката на Microsoft. Bing подпомага търсенето на резултати на сайтовете на Yahoo. Затова се забелязва леко подобрение в приходите от рекламите през интернет търсачките - при 14% спад миналата година, сега намалението е 8%.

Въпреки слабото повишение на приходите Yahoo отчете впечатляващ ръст на печалбата - с 50%. За второто тримесечие нетната печалба е 213 млн. долара. За същия период на миналата година е била само 141 млн. долара.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ