Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Разчистете работното място и мислите си

Нужни са много качества и упоритост, за да започнете да управлявате добре времето си. Усвоите ли тази важна част от дейността си, ставате много по-ефективни, можете да отделите по-голямо внимание на работата и на близките си хора. Но както във всяка дейност и тук допускаме редица грешки, много неща ни пречат или ни се изплъзват. Точно за тях разказват колегите от Harvard Business Review.
И така, нека видим тяхната своеобразна класация на проблемите, които ни пречат в тайм мениджмънта:
1. Хаотична и шумна работна среда
2. Зле организирано работно място
3. Склонност да отлагате работата, която трябва да свършите сега
4. Неефективни срещи и ненужни пътувания
И колегите предлагат някои решения.
При първия проблем уточняват, че се появява в дейности, където много хора работят на едно място, или има машини, или самия процес изисква чести прекъсвания. Най-важното тук е да не позволявате на потока да ви влече. Трябва да бъдете гъвкави, да се научите да се изолирате от околните и да сте съсредоточени върху задачите на деня. Така ще знаете какво трябва да свършите и ще се опитате да го приключите в рамките на работното време.
При втората точка в класацията хората от Harvard описват компании, в които фирмената култура включва отворена комуникация, непрестанна работа в екип и чувство за непрекъснат обмен на идеи и енергия. Такава среда може да бъде много вълнуваща. Но истината е, че е силно разсейваща. Затова те препоръчват повече дисциплина и ограничаване на непродуктивните контакти с колегите.
При третия проблем авторите на публикацията подчертават, че въпреки, че всички непрекъснато делегираме, има задачи, които сами трябва да свършим. Това трябва да стане приоритет за нас и докато не приключим, не бива да се прехвърляме към нещо друго. Борете се с желанието си постоянно да отлагате. Така само усложнявате работата си, ако не и тази на колегите.
И няколко думи за ненужните срещи и пътувания. Не, не бива да сме винаги много любезни - трябва да сме твърди в отбиването на някои от тях. Така ще си освободим време за най-важните задачи.
И не на последно място не забравяйте, че разчистването на вещите помага да разчистите и мислите си. Желаем ви успех!
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Цвете от пустинята Атакама в Чили може да крие ключа към устойчиви на суша култури
Любопитно |Испания залага на имиграцията за облекчаване на недостига на работна ръка
Свят |ЕК ни дава на съд за непълно въвеждане на правилата за командированите водачи
ЕС |Goldman Sachs: Твърде рано е да се тревожим за балон в BigTech
Финанси |Четвърт Век Съвършенство: Историята на Бова Кар и първото представителство на BMW в Бургас
Технологии | Технологии |Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години
Наука и Здраве |Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите
Наука и Здраве |Удар по сериалите: Турция задържа 19 популярни актьори и певци по дело за наркотици
Свят |"За нас боклукът е злато": Как мафията превърна Неапол в депо за токсични отпадъци
Общество |Километрични опашки по бензиностациите и ограничения на покупките: Русия остава без гориво
Общество |От утре държавата ще глобява търговци за нарушения на Закона за въвеждане на еврото
България |Островът Ташироджима: Царството на котките
Любопитно |Борсов наблюдател: Нищо не може да спре възхода на Уолстрийт
Финанси | Коментари |ADVERTORIAL

Новоиздадените кредитни карти от Fibank са с още по-добри условия и атрактивни бонуси

Национална конференция за имотния пазар в еврозоната събира експерти, инвеститори и институции в София на 31 октомври

Коментари
Няма въведени кометари.