Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Бизнес събития през февруари
1 февруари - Семинар: „Управление на риска при изпълнението на проекти"/ Интерпред, София/ Обучението има за цел да предостави на участниците знания и умения, чрез които да са наясно с основните концепции, свързани с рисковете; да осмислят връзката между рискове, допускания и проблеми; да идентифицират рисковете на проекта чрез различни техники за събиране на информация; да анализират потенциалните рискове на проекта и да определят върху кои от тях да се фокусират; да планират мерки за реакция на риска чрез използване на различни алтернативи и възможности; да наблюдават и контролират познати рискове и периодично да оценяват проекта, за да идентифицират нови рискове.
1 февруари - Международна конференция за публично-частно партньорство / Централен дом на архитекта, София/ - на конференцията ще бъдат представени доклади от представителите на ръководството на C.R.E.A.M. EUROPA (Community Realization European Aid Masterplan), организацията към Европейския съюз за ПЧП и експерти от клона в България C.R.E.A.M. BULGARIA. В качеството си на експерт към същата организация, председателят на САБ арх. Георги Бакалов ще изнесе доклад по темата за паркингите и гаражите в градовете.
2 февруари - Семинар: „Маркетинг за неправителствени организации”/ в сградата на БСК, София/ - обучението е фокусирано върху базисни знания за управлението на маркетинговите процеси на неправителствените организации. Обучението е подходящо за ПР специалисти и експерти, които отговарят за набирането на средства за дейности на организациите. В обучението ще се акцентира върху: маркетинговите концепции и демаркетинга; позиционирането на организацията; оценката на средата и маркетинговата ситуация.; маркетинговият микс; продуктът на НПО – „опаковане” и комуникация; правила за набиране на средства за финансирането на дейностите; елементите на маркетинговия план.
2 февруари - Стартира обучение по „Събитиен мениджмънт"/ в сградата на M3 College, София/ - как да реализираме едно събитие? Как да направим едно събитие специално? Успешните и запомнящи се събития са неделима част от цялостната политика на всяка компания. Те могат да бъдат с различни цели и мащаби, но винаги трябва да са организирани перфектно и неприятните изненади да са сведени до минимум. По време на събитието ще можете да се запознаете с етапите на планиране, организиране, координация, провеждане и оценка. Ще видите кои са важните въпроси, които трябва да зададете още при вземане на решението за правене на събитие.
8 февруари - Семинар: "Управление на Човешките ресурси и изграждане на политика по персонала"/ учебна зала на Рейвън Консултинг Груп, София/ - целта на семинара е да изгради практически знания и умения във всички области на управление на човешките ресурси, както и да създаде цялостна представа за системата за управление на човешките ресурси и връзката й с другите системи в организациите.
9 февруари - HR Industry - изложение на HR индустрията в България/ Интерпред, София/ - това е първото по рода си изложение, което ще събере под един покрив компаниите, предоставящи услуги и продукти за управление на човешките ресурси. Събитието се организира от кариерен уеб сайт и HR компания JobTiger, в сътрудничество с JBF – Mastering Project Management. HR Industry е първото по рода си изложение, представящо услуги и продукти за управление на човешките ресурси. Форумът е предназначен за специалисти човешки ресурси от различни направления, мениджъри и управители на компании от различни бизнес сектори. Участие на изложението могат да вземат всички компании, предлагащи услуги, свързани с управлението на човешките ресурси. Всички участници в събитието ще бъдат включени в специален, първи по рода си каталог на HR индустрията в България и всеки посетител ще получи безплатен печатен екземпляр.
9 февруари - Седма Балканска регионална конференция: "Е-здравеопазване – технологии за управленска прозрачност" /х-л „Шератон”, София/ - по данни на HIMSS Europe търсенето на здравни ИТ продукти и услуги ще нарасне съществено през следващите няколко години, без съмнение до голяма степен поради настъпващите с бързи темпове демографски промени. Това води до увеличаване на натиска за по-качествено и оптимизирано здравеопазване в условията на стагнирани бюджети, за повече с по-малко, за по-активно навлизане на технологиите в здравната грижа, за устойчиво здравеопазване с мисъл за пациента във всеки етап от живота му. На събитието ще бъдат представени редица модели и практики в ЕС.
9 – 10 февруари - Кръгла маса: „Фармацевтичният бизнес и неговите партньори - прозрачност с поглед към пациентите” /х-л „Шератон”, София/ - технологичните иновации са част от всекидневния бизнес на фармацевтичните компании и фирмите, с които те партнират, но динамиката на пазара изисква те постоянно да се развиват – да бъдат активни в проследяването на процесите, които протичат при реализирането на бизнес плановете им, в уточняването на ефективността при осъществяването и поддържане на контакти с медиците в страната, при мониторинг на наличностите и доставката на медикаменти до крайните клиенти. Не на последно място, всяко ИТ въведение оправдава инвестицията си основно в името на по-ефективното и устойчиво достигане до пациентите. Именно затова ICT Media и Фондация „Електронно здравеопазване България”, с подкрепата на Българска Асоциация на търговците на едро с лекарства (БАТЕЛ), събират на двучасова дискусия представителите на фарма бизнеса, техните партньори от клиничните лаборатории и дистрибуторските компании, за да дадат възможност на ИТ бизнеса да ги запознае с новостите в технологичната сфера в името на пазарното им предимство.
Източник: EventBox
Очаквайте втората част на „Бизнес събития през февруари” за периода 11-20 февруари.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.