Бизнес
Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Вестници с албум на Принс вдигат рекламата и тиражите си

Бизнес
Обновена 11:50ч., 15.07.2010
Британските вестници „Дейли мирър” и „Дейли рекърд” приложиха като подарък към броевете си албум на поп певеца Принс и покачиха приходите си от реклама с 27%.
В събота изданията са продали 379 хил. копия повече, съобщава MediaWeek.co.uk. Тиражът на ежедневника „Дейли мирър” се е покачил с 334 хил. броя, а на „Дейли рекърд” – с 45 хил. За сравнение, средният ежедневен тираж през май 2010 г. на „Дейли мирър” е 1 238 435 копия, а на „Дейли рекърд” – 328 618 броя.
От компанията издател на вестниците - „Тринити Мирър”, окачествиха резултатите като „една от най-успешните маркетингови промоции през последните години”.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.