Възход на рекламата в китайския "Гугъл"

Възход на рекламата в китайския Гугъл

Китайската търсачка Baidu – еквивалент на Google в азиатската държава – отчете 77% ръст на приходите между октомври и декември. Причината за внушителните постъпления е нарастването на рекламните й приходи, информира BBC.

Компанията твърди, че е реализирала печалби от 2 млрд. юана или 318 млн. долара в последното тримесечие на 2011 г. В същия период година по-рано приходите й са били 1,2 млрд. юана. За цялата година приходите й са се увеличили с 88% до 6,6 млрд. юана.

Baidu продължава да доминира в китайския пазар на онлайн реклама. Търсачката държи 80 на сто от пазара с търсене в мрежата. Китай е най-големият интернет пазар с повече от 500 млн. потребители. Броят на хората с онлайн достъп в страната прогресивно нараства.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Дигиталното евро може "да изяде обяда" на индустрията за разплащания
Бившият полски здравен министър беше пребит заради решенията му по време на пандемията
Властите в Южна Корея арестуваха изпълнителя на световния хит Gangnam Style
Митът, който убива емоционалната интелигентност
Зеленски ще изпрати делегация в Ню Йорк за преговори за гаранции за сигурност
Норвегия похарчи над 7 млн. долара за борба с нашествие на розова сьомга
Microsoft уволни служители заради влизане с взлом в кабинета на президента Брад Смит
Всички членове на НАТО са постигнали предишната цел за разходи за отбрана, но само три отговарят на новата