Възход на рекламата в китайския "Гугъл"

Възход на рекламата в китайския Гугъл

Китайската търсачка Baidu – еквивалент на Google в азиатската държава – отчете 77% ръст на приходите между октомври и декември. Причината за внушителните постъпления е нарастването на рекламните й приходи, информира BBC.

Компанията твърди, че е реализирала печалби от 2 млрд. юана или 318 млн. долара в последното тримесечие на 2011 г. В същия период година по-рано приходите й са били 1,2 млрд. юана. За цялата година приходите й са се увеличили с 88% до 6,6 млрд. юана.

Baidu продължава да доминира в китайския пазар на онлайн реклама. Търсачката държи 80 на сто от пазара с търсене в мрежата. Китай е най-големият интернет пазар с повече от 500 млн. потребители. Броят на хората с онлайн достъп в страната прогресивно нараства.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На фокус следващата седмица: Финално тримесечие
България е втора по ръст на цените на пакетните почивки в ЕС през август на годишна база
Рей Далио: Златото и нефиатните валути ще бъдат по-силни средства за съхранение на стойност с нарастването на дълга на САЩ
Bloomberg: Хакери проникнаха в софтуерни устройства на Cisco в правителството на САЩ
ЕК: България може временно да бъде лишена от средства по втория транш от ПВУ ​
Културни кодове: Думите, които лъжците повтарят най-често, според изкуствения интелект
На днешната дата, 27 септември. Рождениците днес
Как да управляваме ангажиментите си по примера на Бил Гейтс?