Възход на рекламата в китайския "Гугъл"

Възход на рекламата в китайския Гугъл

Китайската търсачка Baidu – еквивалент на Google в азиатската държава – отчете 77% ръст на приходите между октомври и декември. Причината за внушителните постъпления е нарастването на рекламните й приходи, информира BBC.

Компанията твърди, че е реализирала печалби от 2 млрд. юана или 318 млн. долара в последното тримесечие на 2011 г. В същия период година по-рано приходите й са били 1,2 млрд. юана. За цялата година приходите й са се увеличили с 88% до 6,6 млрд. юана.

Baidu продължава да доминира в китайския пазар на онлайн реклама. Търсачката държи 80 на сто от пазара с търсене в мрежата. Китай е най-големият интернет пазар с повече от 500 млн. потребители. Броят на хората с онлайн достъп в страната прогресивно нараства.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Васил Терзиев: С парите за исканото увеличение на заплатите може да се купят 800 автобуса
Столицата пред пълен транспортен хаос, готви се стачка и на метрото
На днешната дата, 15 май. Международен ден на семейството
Тръмп и Путин няма да присъстват на преговорите в Истанбул
Стачката на наземния транспорт в София продължава и в петък, но метрото ще работи
Тайна военна база на САЩ от „студената война“ открита в ледовете на Гренландия
Граничният въглероден данък на ЕС и добрите ESG практики
Как Турция се превърна в гарант за европейската сигурност?