Да поговорим за бъдещето с Брад Библоу от GLOBUL

Да поговорим за бъдещето с Брад Библоу от GLOBUL

Запознайте се Брад Библоу, главен директор „Потребителски маркетинг“ в GLOBUL. През последните 19 години Брад е натрупал богат опит в областта на телекомуникациите. Започва работа като сътрудник в кол център, след което е преминал през 15 различни позиции в областта на продажбите и маркетинга, а преди 8 години се присъединява към екипа на Telenor Group.

Според Брад, работата в голяма мултинационална компания има много предимства. Telenor е сред водещите телекоми в света с над 13 организации в Европа и Азия и над 170 милиона абонати. Компанията има над 30 000 служители и годишни приходи от около 13 милиарда евро. Брад споделя, че възможността за комуникация и сътрудничество с колеги от цял свят, както и за споделяне на добри практики и начини за справяне с общи предизвикателства между компаниите в групата, е изключително ценна за него. Друга страхотна възможност, която Telenor предлага на служителите си, е работа в чужбина.

Международната кариера на Брад в Telenor започва в Сърбия, където остава 4 години, след което прекарва 3 години в Черна гора. Освен това, Брад е участвал в проекта по придобиването на GLOBUL, а след подписването на сделката се присъединява към новия управленски екип на компанията. Казва, че е взел решението да дойде в България много лесно, защото приема с удоволствие предизвикателството да се запознае с нова култура и да премине през трансформацията към нов начин на работа. Много неща в България му харесват, но най-вече - хората и тяхната страст към живота.

По време на посещенията си в повечето компании от групата на Telenor, Брад е имал възможност да контактува с различни националности и култури. Според него, ключът към преодоляване на културните различия е в общуването – трябва да се задават много въпроси и да се даде възможност на хората да споделят мнението си. Научаването на кратки думи на местния език също може да помогне, добавя Брад. Въпреки това, за самия него е било трудно да свикне с това, че българите изразяват „да“ с клатене на глава и „не“ с кимане, което е обратно на възприетото в повечето страни.

Според Брад, телекомуникациите са един от най-динамичните и бързо променящи се сектори. „Клиентите приемат телекомуникационните продукти и услуги изключително ентусиазирано. Затова, ако сте човек, който обича промяната и постиженията, силно ви препоръчвам да обмислите възможността за работа в GLOBUL.", завършва той.

 

Вижте още любопитни видеоинтервюта, в които специалисти от различни сфери в GLOBUL разказват за своята работа в компанията, за промените, предизвикателствата и възможностите, които срещат. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

София без автобуси, трамваи и тролеи: протестът на градския транспорт продължава, мобилизират автобуси за матурите
Разследват бившия шеф на ФБР за заплаха за убийство на Тръмп заради снимка с мидички 
Украйна: След мирните преговори Русия извърши най-голямата атака с дронове от началото на войната
Васил Терзиев: Нямам повод да си говоря с хора, които държат за заложници цял един град
"Суис" отменя 1400 полета за лятото заради липса на пилоти
Терзиев призова просветното министерство за общ план за превоз на зрелостниците до матурите 
Папа Лъв призовава за единство на разделената Църква, но обещава да не бъде „автократ"
Борисов се срещна с Ердоган в Истанбул