Рекламни клипове ще популяризират български традиционни храни в Германия

Рекламни клипове ще популяризират български традиционни храни в Германия

Български производители ще рекламират с европейски пари в страни от ЕС традиционни храни като лютеница, конфитюр от рози, шипков мармалад, компот от праскови и печени чушки.

Държавният фонд „Земеделие" и Съюза на преработвателите на плодове и зеленчуци сключиха договор за това по промоционална програма „Освободете вкуса”. Рекламата е насочена към вътрешните пазари на Германия, Полша и Румъния и е на стойност близо 3 млн. евро за следващите три години.

Програмата стимулира увеличаване на потреблението и активното запознаване на целевите групи потребители с разнообразието на преработените плодове и зеленчуци. Половината от бюджета на проекта се финансира от ЕС, 30% са съфинансиране от ДФ „Земеделие”, а бенефициентът осигурява 20% от средствата.

Традиционните български продукти ще бъдат рекламирани с телевизионни клипове, статии в печатни издания и презентации по време на специализирани панаири и изложби.

Програмите за промоция на земеделски или хранителни продукти могат да се разработват от сдружения на производители или производители и търговци. Те кандидатстват в Министерството на земеделието и храните (МЗХ), а документите се подават всяка година в срок до 30 ноември (1-во представяне) и до 15 април (2-ро представяне).

Договорите се сключват с Разплащателната агенция до 90 дни от датата, на която е обявено решението на ЕК. Сдружението или асоциацията внасят гаранция за изпълнение на ангажимента в полза на фонда в размер на 15% от максималното годишно финансиране по програмата.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ