Забави „бързото хранене“ - виж какво ядеш!

Забави „бързото хранене“ - виж какво ядеш!

Младите основатели на бургаския бранд Pantastic Pancakes, който създаде изискан вкус към палачинките, ще развиват бизнеса си чрез франчайз. Ивелин Славов и Катя Добрева за новите попълнения в менюто, здравословните рецепти и потенциала на концепцията им

- Какво в концепцията на Pantastic Pancakes ви отличава най-много от другите предприемачи в този сегмент?

Ивелин: Българите като типични южняци имаме по-специално отношение към храната - държим да е разнообразна, прясна и се стремим да знаем какво ядем. Ние от Pantastic Pancakes създаваме една различна концепция в областта на бързото хранене и обслужване, която поставя като основен един-единствен продукт - палачинката. Отличава ни начинът, по който я представяме. При нас клиентът може да проследи технологичния процес на приготвяне и да вземе решение относно избора на смес, плънка, начин на поднасяне. Така всеки сам избира това, което обича, а ние успяваме да откликнем и на най-ексцентричните предпочитания. Осъзнали сме важността на въвличането на клиента в процеса за постигане на висока степен на удовлетвореност. Бързината е ключов фактор, но не за сметка на качеството, което сме превърнали в наша основна ценност.

- Палачинките са любим продукт за българските потребители - опитвате ли се да възпитавате нов вкус към тях чрез нестандартни комбинации? Новото или традиционното повече обичат консуматорите?

Ивелин: Популярността на палачинките е безспорна. Но традициите в приготвянето им зависят от редица фактори - националност, възраст, начин на живот и др. Ние държим да покрием традиционните очаквания, но и да ги обогатим. От друга страна, те невинаги са най-здравословният вариант. Затова разработихме нискокалорична продуктова линия със здравословна насоченост. При нас повишеният интерес към новото е тенденция - например комбинация като палачинка с риба тон и салата айсберг се радва на особен интерес. Успехът на всеки нов продукт се установява в много кратки срокове. Това ни позволява да експериментираме често и да сме гъвкави.

- Как адаптирате продуктите си за вкусовете на чужденците, за да увеличите консумацията по време на туристическия сезон?

Катя: Имаме известен ръст в продажбите през туристическия сезон. Заради широката известност на палачинката не е необходимо да обясняваме какво предлагаме. Фактът, че хора от различни националности харесват нашето меню, съобразено с вкусовете на местния пазар, говори за неговата универсалност. С леки промени в съотношенията на съставките отговаряме на вкусовете и на чужденците - руснаците предпочитат палачинка с масло или сметана, а англичаните харесват със захар и лимон! Необичайни и на пръв поглед несъвместими комбинации пък от своя страна обогатяват асортимента ни.

- Как разбирате, че клиентът е доволен, какви механизми за обратна връзка използвате?

Катя: Обратната връзка с потребителите е важна за нас. За целта събираме сведения от различни директни и индиректни проучвания, анкети, организираме дегустации, активни сме в социалните мрежи и интернет. Допитваме се до всеки. Понякога хора, които не са експерти, може да забележат особености на труда ни, които биха убягнали на останалите. Но най-значимият показател за добре свършена работа е, че вече 6 години хората се връщат при нас.

- Какви са бизнес целите ви и как смятате да ги постигнете?

Ивелин: Ние осъзнаваме нашите предимства и виждаме потенциала за развитие на бизнеса ни. Чувстваме, че е време да продължим напред, да си сътрудничим с нови партньори и чрез франчайз да растем постепенно, но стабилно. В това виждаме възможност да бъдем по-близо до повече наши клиенти. С практиката установихме, че богато разнообразие на базата на изчистена концепция е формула, която работи и възвръща инвестицията в рамките на 12-18 месеца. Търговска марка Pantastic Pancakes е патентована в рамките на ЕС и готова за франчайз. Добрите идеи трябва да се споделят, за да може повече хора да имат полза от тях.  

Мила Добринова

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ