Имейл маркетингът предпочитан пред социалните медии

Имейл маркетингът предпочитан пред социалните медии

Въпреки бумът на социалните мрежи напоследък, едва 9% от компаниите в световен мащаб вярват, че това е пазарният канал, който дава най-добра възвръщаемост на инвестициите им. Общо 29% от анкетираните смятат, че имейл маркетингът е по-добра платформа за постигане на оптимална възвръщаемост на вложенията. Това показва ново проучване, публикувано в електронното издание Brandrepublic.

Четири пети от компаниите в изследването нямат точно определен таргет на маркетинговите си кампании и много от тях не следят как потребителите им взаимодействат с техните марки в интернет. Изследването показва още, че 61% от рекламодателите не разполагат с ясно обособен отдел продажби или маркетинг. Над половината от тях признават, че нямат намерение да отделят по-големи бюджети за CRM технологии.

"Хаосът, предизвикан от кризата, е прекрасна възможност за находчивите компании, които извеждат като приоритет нуждите на клиентите си. Предимството на онлайн маркетинга е, че може да намериш индивидуаен подход към всеки клиент”, коментира изненадващите резултати от изследването Стюарт Уелдън, директор обслужване на клиенти на ЕМЕА.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ