Карлос Слим създава конкурент на Zara и H&M

Карлос Слим създава конкурент на Zara и H&M

Вторият по богатство в света, мексиканският медиен магнат Карлос Слим отваря верига магазини за дамска мода на достъпни цени под бранда Philosophy, прицелена още на старта да стане конкурент на водещи световни марки като H&M, Zara и C&A, съобщават местни медии

Първите два магазина от веригата ще отворят врати още този месец в Мексико – един в столицата и един в щата Мексико, уточнява elEconfmista.es.

Мексиканският милиардер планира към 2017 г. магазините вече да са 100. За бързото налагане на бранда на пазара, Слим планира да инвестира в бизнеса около 20 млн. долара в следващите няколко години. При това само 7% от облеклата на новата марка ще се произвеждат в Мексико. Останалите ще бъдат възложени на други страни.

Philosophy не е нова марка. От 2011 г. Слим предлага продукция под този бранд в голямата търговска верига Sears в Мексико и Централна Америка. Ориентирани към женската младежка линия, колекциите се оказаха толкова успешни, че бизнес съветниците на магната успели да го убедят да я надгради с автономно развитие като марка.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Китайски гиганти даряват милиони след най-смъртоносния пожар в Хонконг от 1948 г. насам
The Wall Street Journal: Германия има 1200 страници таен план за война с Русия
Бойко Борисов: Бюджет 2026 ще бъде оттеглен и преработен
На фона на скандали и протести: Бюджетите на ДОО и Здравната каса минаха през комисия в НС
Премиерът за оттегления бюджет: Имаме достатъчно време през декември
Франция официално въвежда доброволна военна служба от следващото лято
Стрелба близо до Белия дом, двама военнослужещи от Националната гвардия са в критично състояние
Deepfake измамите: Най-скъпата заблуда в дигиталната ера