Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Карлос Слим създава конкурент на Zara и H&M
Вторият по богатство в света, мексиканският медиен магнат Карлос Слим отваря верига магазини за дамска мода на достъпни цени под бранда Philosophy, прицелена още на старта да стане конкурент на водещи световни марки като H&M, Zara и C&A, съобщават местни медии
Първите два магазина от веригата ще отворят врати още този месец в Мексико – един в столицата и един в щата Мексико, уточнява elEconfmista.es.
Мексиканският милиардер планира към 2017 г. магазините вече да са 100. За бързото налагане на бранда на пазара, Слим планира да инвестира в бизнеса около 20 млн. долара в следващите няколко години. При това само 7% от облеклата на новата марка ще се произвеждат в Мексико. Останалите ще бъдат възложени на други страни.
Philosophy не е нова марка. От 2011 г. Слим предлага продукция под този бранд в голямата търговска верига Sears в Мексико и Централна Америка. Ориентирани към женската младежка линия, колекциите се оказаха толкова успешни, че бизнес съветниците на магната успели да го убедят да я надгради с автономно развитие като марка.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.