Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Лек спад на продажбите на дребно в Германия

Продажбите на дребно в Германия през февруари са се понижили с 0,3% в сравнение с януари, но на годишна база има ръст от 1,1%, показват официални данни, цитирани от „Франс прес."
Продажбите на дребно в най-голямата европейска икономика се покачиха през януари с 0,4 % на месечна база, показват представените данни на националната статистическа служба.
Анализаторите очакваха и през миналия месец увеличение от 0,4%, но прогнозите не се сбъднаха.
Месечният спад се дължи на слабите продажби на храни, напитки и тютюневи изделия, които взети заедно, са с 2 % по-ниски в сравнение с предходния месец.
Междувременно стана ясно, че нивото на безработицата в Германия е паднало до 7,6 % през месец март, като броят на хората без работа е намалял до 3,21 млн. души. През февруари безработицата беше 7,9%
Ключови думи
|
|
Денят в цифри
България |Тръмп заплаши с отнемане на лиценза на CBS News заради теми за Украйна и Гренландия
Свят |Съкращения на британската хуманитарна помощ ще засегнат 55,5 милиона души по света
Свят |Съседните страни ще отпразнуват по-скъп Великден
Свят |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 14-и до 20-и април
Хороскоп |Уникални снимки на животни, уловени в точния момент
Свят | Advertorial |Как се променят логата на големите компании с времето? (инфографика)
| Advertorial |Китайски електромобил влезе в Книгата на рекордите на Гинес
Автомобили |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |На днешната дата, 14 април. Рождениците днес
На днешната дата |Мързелът има нужда от нова дефиниция
Свят |Как да изградим смислени връзки в ерата на дигиталните мрежи?
Маркетинг |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.