Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Лишените от идеални форми плодове и зеленчуци доказват, че красотата не е само външен признак
Доста често плодовете и зеленчуците, които нямат „стандартната“ според хората форма, се изхвърлят най-безцеремонно. В желанието си да обърне вниманието към тази прахосническа практика, френската верига супермаркети Intermarche реши да даде шанс на „грозните“ продукти да докажат, че предлагат същите вкусови стойности, като техните „красиви“ събратя, пише Goodnet.org.
По този начин се ражда кампанията „Безславните плодове и зеленчуци“ (на френски - Les Fruits & Légumes Moches). В нея участват Обезобразения патладжан, Абсурдния Картоф, Гротескната Ябълка, Отвратителния Портокал, Провалилия се Лимон, Грозния Морков и Злощастната Клементина. Като част от кампанията супермаркетът продаде безславните плодове 30 процента по-евтино от обикновеното. Разбира се, те бяха разкупени само за 2 дни.
Накратко – това видео разказва за това как френските купувачи приемат Безславните плодове и зеленчуци и научават ценен урок, свързан с хранителните отпадъци.
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.