Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|"Мениджър" събира властта и бизнеса на кръгла маса за стимулиране на потреблението
България е отличник по макроикономически показатели, но едно от сериозните предизвикателства пред националната икономика си остава свитото потребление. Как да се задвижи наново тази трансмисия от икономическия механизъм на фона на негативните нагласи за финансова стабилност и продължаваща криза? Отговорът на този въпрос ще търси кръгла маса с участието на представители на правителството, бизнеса, банките и медиите, организирана от сп. „Мениджър”. Форумът ще започне в 10.00 ч. утре в конферентната зала на столичния бизнес център „Рейнбоу плаза”. В два основни панела ще бъдат дискутирани политиките за стимулиране на потреблението и добрите бизнес практики за насърчаване на продажбите.
Сред основните участници в първия панел са министърът на икономиката, енергетиката и туризма Трайчо Трайков, зам.-министърът на финансите Боряна Пенчева, първият български еврокомисар с ресор защита на потребителите Меглена Кунева, Кристоф Шулте – член на борда на директорите на „Метро Кеш енд Кери България”, програмният директор в Центъра за либерални стратегии Георги Ганев, антропологът Харалан Александров.
Модератори на първия панел са главният изпълнителен директор и председател на УС на Уникредит Булбанк Левон Хампарцумян и Васил Мирчев – председател на Съвета на директорите на „ВМ Финанс Груп”.
В панела за добрите бизнес практики за насърчаване на потреблението ще се включат председателят на Комисията за защита на потребителите Веселин Златев, главният икономист на Уникредит „Булбанк” Кристофор Павлов, управляващият партньор на социологическата агенция „Алфа Рисърч” Боряна Димитрова, председателят на Съвета на директорите и собственик на „София Ауто” Илиян Попов, изпълнителният директор на една от най-големите дистрибуторски компании у нас Avendi Ян Скварил и Кирил Вътев, съсобственик на „Тандем”. Модератор на този панел ще бъде икономистът Георги Ангелов.
Събитието се провежда с подкрепата на Уникредит Булбанк - Главен спонсор на събитието, "Метро Кеш енд Кери" и "Шевролет". Медийни партньори са водещите вестници в България "Труд" и "24 часа".
В края на форума редакционният директор на сп. „Мениджър” Максим Майер официално ще даде старт и на инициативата на изданието в подкрепа на потреблението „Намали с 10”. Тя беше анонсирана в последния брой на списанието. С нея призоваваме собствениците и мениджърите на големи, средни и малки компании да намалят цените с 10%, 10 лева или 10 стотинки през ноември, декември и януари, така че да се получи една своеобразна ценова ваканция, която да се превърне в сериозен положителен ефект за българите, пазарите и производството.
Още при анонсирането на кампанията тя срещна подкрепа и разбиране от сериозни български фирми, а броят им продължава да се увеличава с всеки изминал ден. За улеснение на потребителите „Мениджър” създаде специална страница във Фейсбук профила си, наречена по същия начин „Намали с 10”, на която редовно и подробно ще съобщава офертите на всяка фирма, включила се в кампанията. Новинарският сайт „Мениджър Нюз” също ще държи в течение читателите си с редовно огласяване на имената на фирмите и техните предложения за ценова ваканция.
На форума утре ще обявим и допълнителна инициатива от страна на нашата издателска група в подкрепа на стимулирането на потреблението. Имената на всички компании, присъединили се досега към инициативата „Намали с 10”, както и конкретните им предложения ще съобщим в отделна информация малко по-късно днес.
Очаквайте утре и подробни информации от форума "Факторът потребление".
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.