Осама бин Ладен стана рекламно лице на British Airways

Осама бин Ладен стана рекламно лице на British Airways

British Airways стартираха провокативна рекламна кампания, като избраха Осама бин Ладен за свое рекламно лице. Терорист номер 1 изненадващо се появи на първа странца на корпоративния вестник на авиокомпанията.

На корицата има снимка, рекламираща новата услуга на авиопревозвача. Тя е за получаване на бордна карта чрез iPhone. Услугата дава на пътниците възможност да качат на телефона си изображение на талона, което ще бъде достатъчно да покажат при регистрацията си за полета.

Освен усмихващите се служители и щастливият пътник на снимката е и друг човек, показващ своя iPhone на камерата, съобщава "Дейли мейл". При по-близък план се вижда, че бордната карта е на името на Осама бин Ладен. На билета е написано, че Бин Ладен е "редовен клиент" на авиокомпанията, пътуващ в първа класа. Като крайна дестинация на пътуването е посочен Вашингтон.

 

"Дейли мейл" предполага, че "грешката" може би е умишлено направена от недоволни служители на авиопревозвача. Очаква се на 5 юни разгневените служители да се надигнат отново на стачка - трета поред за последните 2 седмици. Това би донесло доста загуби за British Airways, тъй като само няколко дни след това е Световното по футбол в Южна Африка. Седемдневна стачка през март струваше на британския авиопревозвач 43 милиона паунда загуби. Оттогава досега служителите и шефовете не успяха да постигнат споразумение за заплащането, условията на труд и съкращенията.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

"Възраждане" призова за правителство "всички срещу ГЕРБ и ДПС" с третия мандат
"Величие" поиска Николай Марков и Виктория Василева да се оттеглят от ръководството на парламентарната група
Пеевски: Прибързана радост, оставаме монолитни, с Доган вървим напред
5 идеи за обзавеждане на малък апартамент
Бойко Борисов: Няма да участваме повече в преговори, отиваме на избори
Джевдет Чакъров: В групата има напрежение. Да се надяваме, че няма да има разцепление
Байдън отхвърли призивите да се оттегли от надпреварата за Белия дом, обеща да остане до края
Близо 1 милиард лева добавена стойност е годишният принос за икономиката на Системата на Кока-Кола в България