Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Победителят в "Мениджър на годината" : Кризата е страшна само за слабите и неподготвените!
Оптимизмът е отличителен белег на българския мениджър. В това е убеден носителят на четвъртия приз „Мениджър на годината” Станислав Разпопов. Той стана победител в тазгодишното издание на конкурса в изключително оспорвана конкуренция с още 10 финалисти. Името на новия Мениджър на годината стана известно в края на провелата се снощи заключителна церемония в Софийската опера и балет на най-престижната надпревара, отличаваща успешните висши бизнес ръководители на България.
Кулминацията на невероятния спектакъл, в който успехът триумфира, бе отварянето на плика с името на победителя и връчването на кристалната статуетка от новоизбрания президент на България Росен Плевнелиев – най-високопоставеният представител на бизнеса в държавната власт.
Четвъртият поред носител на титлата е главен изпълнителен директор на „Дунапак Родина” АД – лидер на българския пазар за опаковки от вълнообразен картон.
Разпопов е начело на предприятието от 2005 година, а от септември 2010 г е и регионален мениджър за Югоизточна Европа в Dunapack Packaging GmbH Австрия – дъщерна фирма на австрийския концерн за хартия велпапе и опаковки Prinzhorn Holding GmbH, който е собственик на българското предприятие. От тази позиция Разпопов ръководи 3 завода на групата – в България, Румъния и Хърватия, покриващи пазарите на страните от Югоизточна Европа.
Преди да поеме управлението на „Дунапак Родина” АД Станислав Разпопов е бил изпълнителен директор на „Конвой Уорлд”АД и ръководител продажби в „Агрима-Водолей” АД. Има магистратури по икономически отношения от УНСС и изчислителна техника от ТУ, София, както и МВА от Икономическия университет във Виена. Специализирал е мениджмънт по програма ТАМ на Европейската банка за възстановяване и развитие. От тази двегодишна специализация извлякох най-ценния си практически опит – лекциите, срещите и многото проведени дискусии с топмениджъри от реалния бизнес ми дадоха знания и идеи, които липсваха в учебниците, а и бяха нови за България, казва Разпопов.
И още: "Кризата е страшна за слабите и неподготвените. При нас за последните 6 години няма спадове или стагнация, а само устойчив растеж. През 2011 г. "Дунапак Родина" ще реализира ръст от 56" на приходите си спрямо предкризисната 2007 г., ръст на печалбата в пъти и увеличена производителност със 120% на зает."
От сцената на тържествената церемония снощи той увери: „Българската индустрия съществува, българската индустрия се развива и българската индустрия е тази, която ще изведе страната напред!”
Интервю с победителя очаквайте в предстоящия брой на сп. "Мениджър"
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.