Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Приходите на Honda с 20% нагоре за периода април-юни
Honda Motor Co съобщи, че нетните приходи на компанията за второто тримесечие са скочили с 20% в резултат на силните продажби в САЩ и слабата йена, които са компенсирали по-големите разходи за качество, пише Reuters.
Нетните приходи на третия най-голям японски автопроизводител за периода април-юни са нараснали до 184,04 милиарда йени ($1,5 милиарда), от 155,60 милиарда за същия период миналата година.
Honda оповести резултатите си от първото тримесечие според международните счетоводни стандарти. Те надвишават изчисленията на анализатори от 145,75 милиарда йени.
Както останалите японски производители на автомобили, Honda също печели от ниската йена, която стимулира стойността на репатрираните доходи.
Компанията все още усеща натиска на солидните разноски за качество. Тя продължава да обновява коли, оборудвани с части на Takata Corp – най-големият й доставчик на компоненти за въздушни възглавници.
От 2008 година насам Honda е заменила потенциално дефектни помпи в десетки милиони коли по цял свят, като само през последните два месеца броят на ремонтираните автомобили е около 5 милиона.
Регулаторните органи са свързали 8 смъртни случая – всички в превозни средства с марка Honda – с помпите на Takata, които могат да избухнат с прекалено голяма сила и да изстрелят метални фрагменти в салона на колата.
Honda, която не разкрива детайли около разходите за качество, преразпредели печалбите си от миналата година, за да може да покрие подмяната на апаратурата.
Компанията заяви, че продажбите й в глобален мащаб са нараснали с 4,9% до 1,147 милиона.
Продажбите в Северна Америка са се покачили с 11% през първото тримесечие, благодарение на активното производство на популярния компактен спортен HR-V в новия завод в Мексико. Самият американски пазар – най-големият на Honda – напоследък процъфтява, като няколко големи автомобилни компании съобщават за ръст на продажбите там.
Междувременно продажбите в Азия са скочили с 19%, от части благодарение на доброто представяне на марката в Китай и на освежения Vezel SUV и други модели.
Доброто представяне в Северна Америка и Азия успява да компенсират сривовете в Япония (27%) и Европа (16%).
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Нов революционен метод може да доведе до по-ранно откриване на болестта на Алцхаймер
Наука и Здраве |Слабото търсене понижава приходите и печалбата на най-голямата химическа компания в света
Компании |Скенери хвърлят светлина върху промените в мозъка, когато се унасяме от умора
Любопитно |Археологическа находка предоставя нови сведения за мобилността на неандерталците
Любопитно |Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Мениджър на годината 2025 |80-годишна жена почина, забравена на остров от круизен кораб
Любопитно |Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Мениджър на годината 2025 |Полски изтребители прехванаха руски самолет, извършвал разузнавателен полет над Балтийско море
Свят |Гърция започва доставки на газ за Украйна през България, Румъния и Молдова
Енергетика |Наталия Киселова подаде оставка като председател на НС, замени я Рая Назарян
Политика |ЕЦБ гледа на 2029 г. като потенцилен период за стартиране на дигиталното евро
Финанси |Тръмп изрази съжаление, че не може да се кандидатира за трети мандат
Политика |Кеш, злато, облигации или акции - какво показват уроците на историята?
Финанси |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.