Скок на печалбите в LVMH, Азия търси лукс

Скок на печалбите в LVMH, Азия търси лукс

Скок на печалбите в LVMH, Азия търси лукс

Френският холдинг за луксозни стоки LVMH, който предлага едни от най-престижните марки в света като модната линия Louis Vuitton и шампанското на Moet & Chandon, отчете ръст в печалбите за миналата година. Резултатите на групата са надминали прогнозите на специалистите. Най-голямата компания за луксозни стоки в света обяви, че навлиза в 2012 г. с увереност, въпреки европейската дългова криза и очаква годината да бъде "отлична" за нея, съобщи BBC.

Това се случва след като печалбите й през 2011 г. са се увеличили с 1% до 3,06 млрд. евро. Отчетен е скок в продажбите й - с 16% до 23,6 млрд. долара, основно задвижен от търсенето на луксозни стоки в Азия и повишения интерес към една от марките в групата – Louis Vuitton. От компанията заявиха, че сред предлаганите от нея луксозните стоки най-търсени са били часовниците и бижутерията, чиито покупки са били удвоени от Bulgari.

Предни месеци големите производители на скъпи принадлежности изразиха тревога за състоянието на бизнеса им заради дълговите проблеми в еврозоната и забавянето на растежа в Китай. Сега обаче отчитат солидни печалби. Положителен резултат регистрира и швейцарската група Richemont, която съобщи, че продажбите й са се увеличили в последното тримесечие на 2011 г., основно задвижени от Азия.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ