Социалните мрежи все по-важни за контакти в бизнеса

Социалните мрежи все по-важни за контакти в бизнеса

Социалните мрежи все по-важни за контакти в бизнеса

По-голямата част от българските фирми (73%) са на мнение, че установяването на контакти лице в лице ще продължи да бъде най-добрият начин за откриване на нови клиенти през следващите 2 или 3 години. Въпреки това все повече от тях вземат предвид и нарастващата важност на социалните бизнес медии в новия бизнес микс (38% от тях понастоящем, при 31% в предишните три години). Това показва ново проучване на глобалния доставчик на офис решения "Регус", в което са взели участие над 16 хил. висши мениджъри от цял свят.

Установяването на контакти лице в лице продължава да бъде най-добрата практика за нов бизнес, сочат денните. Същевременно нарастващата важност на сайтовете за професионално общуване като BranchOut, Viadeo и Xing излиза начело в проучването. Това се потвърждава от по-големия брой техни потребители. Например в LinkedIn регистрираните достигат повече от 135 млн.

Ето някои интересни тенденции:

  • 60% от българските респонденти заявяват, че рекламирането онлайн е един от главните канали за откриване на нови клиенти през следващите три години.
  • На наемането на персонал за продажби с широки контакти (42%) и посещаването на търговски изложения (44%) също се гледа като на важни инструменти за набиране на бъдещи клиенти.
  • В глобален план, 71% от служителите в малки бизнес предприятия смятат, че установяването на контакти лице в лице ще бъде от основно значение за набиране на клиенти през следващите три години, в сравнение с 61% от работещите в големи предприятия.
  • Традиционната реклама, директният маркетинг и телемаркетингът печелят по-малко последователи.

"Възходът на социалните мрежи от бизнес медии означава, че в наши дни те са също толкова важен инструмент за намиране на нови клиенти, както и контактите лице в лице. В продължение на много години нашите клиенти ни информираха за допълнителните предимства, които им предоставят възможностите да се свързват и да осъществяват бизнес контакти с други компании чрез "Регус". Радваме се, че имаме възможност да отговорим на техните потребности чрез пускането на новата услуга BusinessLink, която ще се превърне в един от големите портали за търговия за специално поканените участници", заяви Андре Шарп, глобален директор продукти и бизнес развитие в "Регус".

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ