Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Спад в печалбите на H&M заради поскъпването на памука
Една от най-популярните марки облекло на достъпни цени в Европа - H&M, регистрира сериозен спад в печалбите през последното тримесечие на 2010 г. Причината е двойното повишение на цената на памука, съобщава BBC.
Печалбите на модния гигант в последните три месеца на 2010 г., включително периода на предколедно пазаруване, възлизат на 849 млн. долара. Година по-рано са били с 11% по-големи.
Освен от повишаването на цената на памука като суровина, бизнесът на H&M е засегнат също от поскъпването на долара в края на миналата година. Въпреки, че повечето от продажбите й са в евро, компанията изкупува материалите си главно в американска валута.
„H&M трябва да се адаптира към променящите се условия, задължително по начин, който отговаря на бизнес концепцията й – да предлага на потребителите мода и качество на най-добрата цена“, заяви в коментар председателят на компанията Карл-Йохан Персон.
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.