Търси се ново лого за BG туризма

 Търси се ново лого за BG туризма

Търси се ново лого за BG туризма

Проект за създаване на туристически бранд „България” стартира Министерството на икономиката, енергетиката и туризма. Той ще продължи две години и на първо време ще се фокусира върху разпознаваемостта на сегашното лого с българската роза. Ако резултатите от проучването не са добри, този символ може да отпадне, съобщиха експертите оти министерството Анелия Генова и Николай Йотовски, които представиха проекта. Той е по оперативна програма „Регионално развитие”, струва 2,9 млн. лв. и ще включва анализ на пазара и на конкурентите на страната ни.

Крайната цел е да бъде открит уникален символ, нещо, което ни отличава от другите дестинации, но в същото време ни прави лесно разпознаваеми за тях и продаваеми, добавиха те.

Освен национален бранд, ще бъдат създадени и подбрандове на различните туристически райони у нас.

В рамките на проекта ще бъдат анализирани резултатите от маркетингови проучвания сред чуждестранни туристи, ще се проучва интереса на българите към туристическите продукти и услуги, както и към конкурентните дестинации.

На този етап, министерството е наясно, че главните ни конкуренти като туристическа дестинация са Турция и Гърция. В сферата на културния туризъм обаче основният ни съперник е Румъния. В ски туризма ще се борим да привлечем туристи, предпрочитащи Австрия и Италия, а в морския ще мерим сили с Кипър.

 

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ