„Байерсдорф“ отчете 8,6% ръст на продажбите

„Байерсдорф“ отчете 8,6% ръст на продажбите

„Байерсдорф“ отчете 3,5% ръст на продажбите през първото полугодие на годината. В парично изражение продажбите на компанията са скочили от 140 млн. до 150 млн. евро. В България (имат се предвид консолидираните продажби на България, Македония и Албания; пазари, управлявани от Байерсдорф България) продажбите за първото полугодие са с 8,6 % повече от предходната година, като са достигнали общ размер от 10 млн. евро. Козметичният пазар в Централна и Източна Европа освен това е отбелязал ръст от 2,4%. Международните търговски вериги в района са увеличили дела си в общите продажби от 52,7 % до 53,3 %. Единствената страна в Европа, която отчита понижение в разходите за козметика е Хърватска, където потреблението е с 2,3% по-ниско от миналогодишното.

От всички продуктови категории на марката, собственост на компанията - NIVEA, дезодорантите са тези, които имат най-голям принос за растежа в ЦИЕ, като в България пазарният дял нараства от 22,5% до 23,5%. По данни на Euromonitor над 40% от целия европейски пазар ще бъде завладян от продукти за грижата за кожата в близко бъдеще. Продажбите на по-високо позиционираната медицинска козметична марка на компанията -  Eucerin в ЦИЕ се увеличават с 10%, а в България – с 9,2%. Марката за консумативи Hansaplast увеличава продажбите си в ЦИЕ с 0.8%, а в България – с 1,7%.

“Байерсдорф се стреми да предоставя на потребителите иновативни продукти с високо качество на приемлива цена. Ние вярваме в развитието на местния пазар и ще продължаваме да инвестираме в него. Продажбите в България са сред най-динамично развиващите се в региона на Централна и Източна Европа, което доказва, че инвестициите ни са насочени в правилна посока“, заяви Бедрос Калфаян, управител на „Байерсдорф България“.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ