Успехът е отборен спорт

Успехът е отборен спорт

Успехът е отборен спорт

Ежегодният престижен конкурс „Мениджър на годината“ за постижения в областта на висшия мениджмънт в България стартира кампания за набиране на кандидати за 17-и път. Целта на инициативата е да отличи ръководителите, които успешно управляват компаниите в България с най-добрите практики в управлението и притежават необходимите за един отличен мениджър личностни характеристики. 

Допитахме се за опита от участието в конкурса до победителите за 2023 г., преминали през всички етапи на кандидатстване - от подаването на кандидатура до получаване на почетното отличие на сцената на Софийската опера и балет.

Ето какво ни отговориха Цветанка Минчева (,,Мениджър на годината 2023"), Светлозар Тодоров (категория ,,Бизнес в първите 20 милиона"), Коста Чолаков (категория ,,Бизнес трансформация“) и Димитър Димитров (категории ,,Екип на годината” и ,,Най-добър нов бизнес”).

Какво е цялостното отношение на екипа на компанията към отличието ви?

Цветанка Минчева: Отличието донесе много приятни емоции на всички мои колеги в банката, които съпреживяха с мен този успех. И това е съвсем нормално, защото няма как един мениджър да е успешен без екипа си. Ако си послужа с една моя любима мисъл на Майкъл Джордан: „Талантът печели мачове, но работата в екип печели шампионати“. Или както казваме в нашата банка, „успехът е отборен спорт“. 

Коста Чолаков: Изключително позитивно. То помага и за ръст на мотивацията сред служителите ни.

Какво се промени за Вас след участието и отличието „Мениджър на годината 2023“?

Светлозар Димитров: Изключително сме благодарни, че бяхме забелязани и отличени от екипа на конкурса ,,Мениджър на годината". Голямо значение отдаваме на факта, че конкурсът разглежда бизнеса ни извън рамките на индустрията, в която оперираме - фулфилмънт и логистика за електронна търговия. Напротив, съревнованието беше между членове на всички индустрии, което ни кара да сме дори още по-горди от резултатите и постиженията си и 'къде стоим' в българската бизнес екосистема. В същото време отличието е и допълнителна отговорност и стимул за мен да продължа да водя компанията към все по-успешното бъдеще, към което се стремим.

Димитър Димитров: Отличието „Екип на годината“ ни накара да сме още по-отговорни в старанието си да бъдем повече от добър пример за компания спечелила точно тази награда. А призът „Най-добър нов бизнес“ ни помогна да мечтаем и работим по-смело в посока преминаване от средна към голяма софтуерна компания.

Какво бихте посъветвали кандидатите в конкурса за 2024 г.?

Коста Чолаков: Да участват с проекти, които са допринесли за по-доброто обслужване и преживяване на клиентите, защото всички компании съществуваме за нашите клиенти и те трябва да виждат ползите. Конкурсът помага да се популяризират такива решения.

Светлозар Димитров: Бих ги посъветвал винаги да бъдат автентични и амбициозни във воденето на бизнеса си. Да се фокусират върху иновации, изграждането на екипите си, надграждането на знанията в тях,  лоялните и етични партньорства и постоянно усъвършенстване. Независимо от индустрията, в която оперират, е важно да демонстрират не само корпоративните си резултати, но и лидерските си качества.

Цветанка Минчева: Съветът ми към всички кандидати е да са автентични и да използват тази възможност да разкажат историята зад техните достижения – своите лични, на екипите си, на компаниите, за които работят. Добавената стойност на конкурса не е просто в приза, а в целия процес по кандидатстване, който ни даде възможност да подредим идеите си, да ги обменим с другите участници и най-вече да изградим нови полезни контакти.

Кандидатстването за 17-ото издание на конкурса е в ход до 3 юни.

Заявете участие в конкурса на e-mail: konkurs@manager.bg или с попълване на регистрационната форма в сайта на конкурса

***

Генерален спонсор на 17-oто издание на конкурса ,,Мениджър на годината" е A1

Основни партньори са Fibank и Johnnie Walker

Конкурсът за висши мениджърски постижения се осъществява с подкрепата на JTI. 

Спонсор на категория ,,Бизнес трансформация" е EOS.

Спонсор на категория ,,Най-добър нов бизнес" е Нестле България.

Медийни партньори: bTV Media Group, БНТБТА, Dir.bgДарик радио.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ