Столичната община отделя пътното платно от трасето на трамваите по бул. „Цар Борис III"

Столичната община отделя пътното платно от трасето на трамваите по бул. „Цар Борис III

След като възстановихме движението на емблематичния трамвай №5 в края на миналата година, за дни бяха регистрирани 5 пътно транспортни произшествия. Катастрофите са причинени от автомобили, които навлизат по трамвайните линии и засичат мотрисите. Предприемаме бързи мерки, за да ограничим транспортните произшествия по трасето на трамваите по бул. „Цар Борис III". Ето защо физически ще отделим пътното платно от това на трамваите. Така автомобили няма да могат да навлизат върху релсите. Това написа столичния кмет Васил Терзиев във фейсбук профила си.  Той допълни, че е възложен проект за обособяването на трасето като фокусът ще е в района от ул. „Райска градина" до ухото в „Княжево".

"По това трасе се движат 3 трамвая - 4, 5 и 11. В пиковите часове средно на всеки 3 минути тук преминава по една трамвайна мотриса", пише още Терзиев. А за да бъде придвижването на софиянци по-кратко, по ремонтираното трасе трамваите се движат с по-висока скорост.

"Съкратихме времето за пътуване от „Съдебна палата" до последната спирка в „Княжево" с 10 минути - от 31 минути преди ремонта на 21 минути сега. Предстои новоремонтираният участък на релсовия път от кръстовището с бул. „Овча Купел" до ухото на „Княжево" да бъде включен в новата координация за движението, която осигурява „зелената вълна" за трамваите. Това допълнително ще се ускори движението на трамваите по бул. „Цар Борис III", допълва кметът на София.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Васил Терзиев: С парите за исканото увеличение на заплатите може да се купят 800 автобуса
Столицата пред пълен транспортен хаос, готви се стачка и на метрото
На днешната дата, 15 май. Международен ден на семейството
Стачката на наземния транспорт в София продължава и в петък, но метрото ще работи
Тръмп и Путин няма да присъстват на преговорите в Истанбул
Тайна военна база на САЩ от „студената война“ открита в ледовете на Гренландия
Граничният въглероден данък на ЕС и добрите ESG практики
Как Турция се превърна в гарант за европейската сигурност?