"Великолепната шесторка” с нова кауза – „Семейство за всяко дете”

Великолепната шесторка”  с нова кауза – „Семейство за всяко дете”

Вторият сезон на един от най-успешните риалити формати на bTV „Великолепната шесторка” ще набира средства за създаване на модел, който да осигури на всяко изоставено бебе и малко дете уюта на истински дом и семейство.

Под надслов "Семейство за всяко дете" 12 звезди ще пеят безвъзмездно в продължение на 3 месеца, за да стартира инициативата на най-гледаната телевизия у нас и УНИЦЕФ за закриване на „Дом за медико-социална грижа за деца 0-3”в гр. Шумен. Паралелно с това, с набраните средства ще се създаде мрежа от услуги и мерки за предотвратяване на изоставянето на бебета и малки деца.

Официалният старт на втория сезон на „Великолепната шесторка” ще е на 22 септември в 20.00 часа по bTV. Шоуто, което си е поставило за цел да създаде нов модел на благотворителност в България, ще се излъчва два пъти седмично в най-гледаното време на bTV .

Водещ на шоуто отново ще е Ани Салич. Изпълнителен продуцент, както и в първия сезон е „Глобал филмс”, а режисьор - Магърдич Халваджиян. На сцената заедно с Ани Салич ще се изявяват музикалният продуцент Ангел Заберски и група „Акага”.

Форматът остава същият -6 популярни български изпълнители ще пеят в дуети с 6 известни личности от сферата на театралното изкуство, спорта, медиите и др. Формирането на дуетите ще стане на живо в първия епизод на предаването. Всеки може да гласува с sms за своите фаворити сред участниците и техните изпълнения, като средствата ще се събират в сметка на УНИЦЕФ за целите на социалния проект.

 Както и в първия сезон на „Великолепната шесторка” трите мобилни оператора "МТел", "Глобул" и "Вивател", както и компанията "Интерактив медиа сървисис", която ще отчита sms -телефонията, ще работят абсолютно безвъзмездно. Така ,от стойността на всеки дарен от зрителите sms (1,20 лв. с включен ДДС), за мисията на шоуто ще отива по 1 лев.

Прозрачността на кампанията ще бъде гарантирана чрез редовни новини в емисиите на bTV и PRO.bg, на официалната страница на шоуто в сайта на bTV, както и в сайта на УНИЦЕФ. Там, по всяко време дарителите могат да намерят актуална информация за хода на проекта, бюджета и всички дейности и разходи по закриването на дома в гр. Шумен и създаването на социалните услуги, съпътстващи този процес.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Като в "доброто" старо време: Първият "Магазин за хората" дебютира с опашки и празни рафтове
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 15 до 21 декември
Кая Калас: Постигането на сделка за финансиране на Украйна става все по-трудно
На днешната дата, 15 декември. Имен ден празнува Свобода
Проучване: Украинците не приемат мир на цената на територия и армия
ПП-ДБ смята нов кабинет в този парламент за невъзможен, ГЕРБ-СДС призова президента да участва в изборите
Бейби бумъри, Gen X, милениали, Gen Z - съществуват ли те в България?
Ето къде милиардерите виждат най-добрите възможности за инвестиция през 2026 г.