"Великолепната шесторка” с нова кауза – „Семейство за всяко дете”

Великолепната шесторка”  с нова кауза – „Семейство за всяко дете”

Вторият сезон на един от най-успешните риалити формати на bTV „Великолепната шесторка” ще набира средства за създаване на модел, който да осигури на всяко изоставено бебе и малко дете уюта на истински дом и семейство.

Под надслов "Семейство за всяко дете" 12 звезди ще пеят безвъзмездно в продължение на 3 месеца, за да стартира инициативата на най-гледаната телевизия у нас и УНИЦЕФ за закриване на „Дом за медико-социална грижа за деца 0-3”в гр. Шумен. Паралелно с това, с набраните средства ще се създаде мрежа от услуги и мерки за предотвратяване на изоставянето на бебета и малки деца.

Официалният старт на втория сезон на „Великолепната шесторка” ще е на 22 септември в 20.00 часа по bTV. Шоуто, което си е поставило за цел да създаде нов модел на благотворителност в България, ще се излъчва два пъти седмично в най-гледаното време на bTV .

Водещ на шоуто отново ще е Ани Салич. Изпълнителен продуцент, както и в първия сезон е „Глобал филмс”, а режисьор - Магърдич Халваджиян. На сцената заедно с Ани Салич ще се изявяват музикалният продуцент Ангел Заберски и група „Акага”.

Форматът остава същият -6 популярни български изпълнители ще пеят в дуети с 6 известни личности от сферата на театралното изкуство, спорта, медиите и др. Формирането на дуетите ще стане на живо в първия епизод на предаването. Всеки може да гласува с sms за своите фаворити сред участниците и техните изпълнения, като средствата ще се събират в сметка на УНИЦЕФ за целите на социалния проект.

 Както и в първия сезон на „Великолепната шесторка” трите мобилни оператора "МТел", "Глобул" и "Вивател", както и компанията "Интерактив медиа сървисис", която ще отчита sms -телефонията, ще работят абсолютно безвъзмездно. Така ,от стойността на всеки дарен от зрителите sms (1,20 лв. с включен ДДС), за мисията на шоуто ще отива по 1 лев.

Прозрачността на кампанията ще бъде гарантирана чрез редовни новини в емисиите на bTV и PRO.bg, на официалната страница на шоуто в сайта на bTV, както и в сайта на УНИЦЕФ. Там, по всяко време дарителите могат да намерят актуална информация за хода на проекта, бюджета и всички дейности и разходи по закриването на дома в гр. Шумен и създаването на социалните услуги, съпътстващи този процес.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Дина Темелкова е Мениджър на годината 2025
На днешната дата, 11 ноември. Започват „Вълчите празници”, имен ден празнуват Мина, Минчо, Виктор, Виктория
Учени откриха бактерии, които ядат пластмаса в океана
За последно: Милиардерът Уорън Бъфет ще дари 1,35 млрд. долара за благотворителност, преди да се оттегли
София влиза за първи път в престижна класация на PwC за европейските имотни пазари
Европейската комисия изплаща на България 438,6 млн. евро по плана за възстановяване
Сирия се присъединява към водената от САЩ коалиция срещу „Ислямска държава“
Италианската кухня може да стане част от световното културно наследство на ЮНЕСКО