Нови идеи за образа на България в "Мениджър експрес"

Нови идеи за образа на България в Мениджър експрес

България трябва да гради образа си по света на основата на това, което е, а не на това, което не е. Затова е необходимо да изградим една обща визия за това, което искаме да бъдем и да набележим разлчните стратегии за осъществяването й. Това са първите изводи от започналия днес дебат "Образът на България" по света. Събитието се организира от сп. "Мениджър" с подкрепата на застрахователното дружество Булстрад, Банка ДСК и Белла България.  

Стартът на дискусията беше даден точно в 10.00 ч., когато от първи перон на Централна гара София потегли един необичаен влак, търсещ пътя за издигане на престижа на страната. В него се качиха министърът по управление на средстата от ЕС Томислав Дончев, преподавателят в Американския унивеситет в Благоевград Владо Левчев, който преди повече от година символично постави началото на днешната дискусия като написа първия текст за превърналата се в редовна рубрика в сп. "Мениджър" - "Образът на България по света", бизнес лидери, интелектуалци и общественици.  

Усилията на всички трябва да бъдат концентрирани върху представянето на България, такава, каквато е, коментира министър Томислав Дончев.  "По законите на астрофизиката, всяко тяло, когато натрупа критична маса, започва да привлича гравитация около себе си. Нашата задача е да съберем критична маса от положителна енергия около България и това е много важно да се осъзнае от всеки българин, за да започне да работи в тази посока", сподели още той. 

Има много лесен начин още сега да започнем да променяме България в положителна псока и той е 10% от брутния вътрешен продукт на страната да бъде отделен за образование, наука и иновации, заяви председателят на "Сирма груп Холдинг" Явор Джонев. Това мигновено ще привлече погледа на света към страната ни, допълни той. Културата и изкуството са едни от най-добрите посланици на всяка страна по света, не струва много отново да заложим на тях като възстанови например някои от престижните ни фестивали, сподели още г-н Джонев.

Бизнесът винаги е бил един от силните канали за комуникирането на една държава на международната сцена. За да се възползвате максимално от тази възможност, трябва първо да си отговорите на въпроса кои сте и какви искате да бъдете, препоръча Милтос Триантафилу, главен оперативен директор на хранителен холдинг "Белла България". Спред мен, България е прекрасна страна за развиване на външен бизнес и аутсорсинг, коментира още той.

Следобяд дискусията ще продължи в хотел "Дедеман Тримонциум Принцес Пловдив" като в центъра на разговорите ще са темите "Българският бизнес - най-добрият посланик по света" и "Отвъд клишетата на националната реклама".

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ