Първият български наръчник за успешна работа с ПР агенция е вече на пазара
На специално парти снощи беше представена книгата „ПР практика: Работа с агенция”. Нейн автор е д-р Александър Христов, председател на Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО) и дългогодишен автор на сп. „Мениджър”.
Изданието може да бъде определено като първия наръчник за успешна работа на организациите с наеманите от тях ПР агенции, писан от български автор за ПР пазара в България.
То съдържа конкретни професионални позиции и практически съвети, като си поставя за цел да представи какви трябва да бъдат ефективните и дългосрочни отношения между агенциите и техните партньори, а също и да доведе до подобряване качеството на предлаганите ПР услуги и до утвърждаване на етичните и високо професионални практики.
Премиерата беше съпроводена с някои типични елементи от едно сватбено тържество. „Във всички случаи взимането на решение за сътрудничество с ПР агенция е стратегическо. Казват, че към този избор трябва да се подходи така, както към избора на брачен партньор – правиш го с идеята и нагласата да сте заедно за цял живот, пък ако се наложи да се разделите, значи просто е нямало как да се получи. Това ще мотивира ПР агенцията да даде най-доброто от себе си”, казва авторът.
Под звуците на сватбения марш и сред наздравици с шампанско представители на различни ПР агенции, подкрепили издаването на книгата, получиха „сертификат за кумство”, удостоверяващ благодарността и приноса за сближаването на клиенти и агенции.
Сред най-интересните въпроси в книгата е този за предимствата и недостатъците на ПР отдела и на ПР агенцията. Безспорно важна за практиците ще бъде и главата, посветена на провеждането на конкурси, както и тази за финансовите аспекти на сътрудничеството. „Книгата би спестила време и нерви на клиенти и агенции”, заяви нейният издател доц. д-р Десислава Бошнакова.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.