Създават бранд „Тракия“

Създават бранд „Тракия“

Редом с националния бранд „България“, който трябва да бъде въведен през есента на тази година, ще бъде създаден и първият регионален брад. Той ще носи името „Тракия“ и ще популяризира тракийския регион, а основният град ще бъде Пловдив. Това съобщи за „Дарик“ зам.-министърът на икономиката с ресор туризъм Иво Маринов.

„Регионът функционира реално като обособена туристическа дестинация и това е основната причина при избора да се спрем на Пловдив и областта. Освен това, той има потенциал да разкрие страната ни като атрактивна туристическа дестинация, както и да развие и други видове атрактивни туристически продукти“, обясни Иво Маринов. По думите му алгоритъмът, който се разработва от „Обединение за бранд България", ще бъде качен на платформа, която ще се използва и от останалите градове и области в България.

Министърът обясни, че със създаването на новия бранд районът „Тракия" ще стане по-разпознаваем за света. „Очакваме развитието на брандинга да повиши и конкурентноспособността в бранша, а приходите от туризма да се качат с близо 20%.Тази брандинг стратегия ще важи както в национален, така и в регионален мащаб за период от 10-15 години“, допълни Маринов.

Пилотният регионален бранд за Пловдив и областта ще бъде готов до края на януари.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Лидерът на опозицията в Турция: Събрани са над 25 млн. подписа в подкрепа на кандидатурата на Екрем Имамоглу за президент
На днешната дата, 14 декември. Имен ден празнуват Снежана, Снежа, Снежанка
Какво можем да научим за лидерството от шефовете на JP Morgan, Netflix и Nasdaq?
Археолози: Римската окупация е донесла нови болести в Британия
Беларус освободи Nобелов лауреат и опозиционери в замяна на облекчаване на санкции от САЩ
Intel е близо до придобиване на стартъпа за AI чипове SambaNovaдо в сделка за 1,6 милиарда долара
Андрей Бабиш отхвърли варианта Чехия да гарантира заем за Украйна
Шефът на Бундесбанк се е прицелил в председателския пост на ЕЦБ