Създават бранд „Тракия“

Създават бранд „Тракия“

Редом с националния бранд „България“, който трябва да бъде въведен през есента на тази година, ще бъде създаден и първият регионален брад. Той ще носи името „Тракия“ и ще популяризира тракийския регион, а основният град ще бъде Пловдив. Това съобщи за „Дарик“ зам.-министърът на икономиката с ресор туризъм Иво Маринов.

„Регионът функционира реално като обособена туристическа дестинация и това е основната причина при избора да се спрем на Пловдив и областта. Освен това, той има потенциал да разкрие страната ни като атрактивна туристическа дестинация, както и да развие и други видове атрактивни туристически продукти“, обясни Иво Маринов. По думите му алгоритъмът, който се разработва от „Обединение за бранд България", ще бъде качен на платформа, която ще се използва и от останалите градове и области в България.

Министърът обясни, че със създаването на новия бранд районът „Тракия" ще стане по-разпознаваем за света. „Очакваме развитието на брандинга да повиши и конкурентноспособността в бранша, а приходите от туризма да се качат с близо 20%.Тази брандинг стратегия ще важи както в национален, така и в регионален мащаб за период от 10-15 години“, допълни Маринов.

Пилотният регионален бранд за Пловдив и областта ще бъде готов до края на януари.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ